کد خبر: 935343
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: اولین انیمیشن بلند داستانی حوزه سیما در کشور با محوریت زندگینامه شهید مرحمت بالازاده توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است که این برنامه سال 99 پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: اولین انیمیشن بلند داستانی حوزه سیما در کشور با محوریت زندگینامه شهید مرحمت بالازاده توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال تولید است که این برنامه سال 99 پخش می‌شود.

وی با اشاره به این که انیمیشن زندگی‌نامه شهید بالازاده در 52 قسمت 11 دقیقه‌ای در حال تولید است افزود: این انیمیشن به صورت حرفه‌ای در حال تولید است که انتظار می‌رود رضایت خوبی از طرف مخاطبان به دنبال داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید برنامه‌، انیمیشن و مستند با محوریت زندگی نامه شهدای والامقام، شهدای مدافع حرم ، ایثارگران و جانبازان است و در این زمینه برنامه‌های خوبی تولید شده و این تولیدات همچنان ادامه دارد.

ملااحمدی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌هایی توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل با معرفی دستاوردهای انفلاب اسلامی ایران در حال پخش و تولید است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

وی تولید برنامه‌های مختلف با محوریت پیگیری مشکلات شهرستان‌ها و مطالبات مردمی خبر داد و افزود: اقداماتی که توسط مسئولان برای توسعه اقتصاد و پیشرفت استان انجام یافته توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل به تصویر کشیده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از تولید گزارشات فاخر توسط بخش خبری صدا وسیمای مرکز اردبیل خبر داد وگفت: در حوزه خبر نیز برنامه‌هایی برای شناسایی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مخاطبان مبنای کار قرار گرفته است.

ملااحمدی از تولید 572 دقیقه انیمیشن، 280 دقیقه مستند و دو هزار و 100 برنامه ترکیبی با محوریت انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: در حوزه رادیویی نیز برنامه‌های مختلفی با محوریت انقلاب اسلامی ایران تولید شده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم اظهار کرد: بی‌شک رسانه‌ها و خبرنگاران رسالتی خطیر و حساس دارند تا نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

وی رضایتمندی مردم از مخاطبان صدا و سیما را بالای 70 درصد برشمرد و گفت: تمام خواسته‌ها و انتقادات مردم در صدا و سیمای مرکز اردبیل مورد بررسی قرا می‌گیرد تا رضایت مردم را شاهد باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در حال حاضر وحدت و همدلی بین مسئولان برای پیشرفت و توسعه استان وجود دارد و این وحدت و در کنار مردم بودن می‌تواند برای استان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب صدا و سیمای مرکز اردبیل با حمایت مسئولان این است که در بیش از 30 مرکز استان اردبیل بدون استفاده از اس.ان.جی می‌توانیم برنامه‌های مختلف را از مناطق مختلف استان به صورت زنده پوشش دهیم.

ملااحمدی تصریح کرد: مراسم عزاداری استان اردبیل در ماه محرم و به ویژه تاسوعای حسینی بیشترین پوشش را از شبکه‌های سراسری داشت و گزارش‌های تولیدی بخش خبر اردبیل در شبکه‌های سراسری افزایش چشم‌گیری داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر