کد خبر: 935347
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در دیدار با فرماندار بیله سوار اظهارکرد: گردشگری سلامت محوری‌ترین برنامه ما در شمال استان به ویژه در شهرستان بیله‌سوار است.

وی به ضرورت مشارکت ادارات در اجرای برنامه های توسعه محور تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم برای ارایه برنامه‌های مفید در این زمینه تا یک ماه آینده انجام گرفته است.

فلاحی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی در این زمینه بیان کرد: اداره کل بخش خصوصی را بازوی یاری گر خود در اجرای برنامه ها و تقویت تاسیسات گردشگری می داند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رشد و پیشرفت در این خصوص نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف و همراهی ویژه مردم است.

وی با اشاره به اینکه استراتژی جدید توسعه گردشگری استان در محور شمال به جنوب است، اضافه کرد: در تحقق این سیاست ضروری است تمامی حوزه ها پای کار بوده و یاری گر ما باشند.

فرماندار بیله سوار گفت: سمت و سوی جدید برنامه های گردشگری گویای حاکمیت نگاه توسعه محور در بخش گردشگری اردبیل است.

فرماندار بیله سوار نیز در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری دارد و برنامه های جدید، گردشگری را از وضعیت تک قطبی خارج کرده است.

حسن قبادی افزود: سمت و سوی جدید برنامه های گردشگری گویای حاکمیت نگاه توسعه محور در بخش گردشگری اردبیل است.

وی اظهار کرد: در توسعه گردشگری ضروری است به ظرفیت مناطق توجه شود از جمله اینکه در شمال استان طبیعت گردی و گردشگری سلامت دو قابلیت عمده محسوب می شود.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: عشایر دیگر جاذبه گردشگری درمنطقه است و این ظرفیت بالقوه باید بالفعل شود.

قبادی همچنین به ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در توسعه گردشگری تاکید کرد و بیان داشت: ضروری است برنامه های در دست اجرا مورد حمایت قرار گیرد.

وی برگزاری جشنواره شتردوکوهانه مغان را نیز فرصت مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان عنوان کرد و افزود: تهمیدات لازم جهت برگزاری این رویداد اندیشیده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر