کد خبر: 935370
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
گزارش "جوان آنلاین" از هفته نهم لیگ برتر والیبال
هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار شهرداری ورامین میزبان تیم سایپا تهران خواهد بود. در ادامه دیدار ها ، اردکان در یزد به مصاف شهرداری ارومیه می رود. در اراک  شهروند این شهر پذیرای تیم جوان عقاب نهاجا خواهد بود. تیم با سابقه پیکان با کاله مازندران بازی می کند. در تبریز شهرداری این شهر میزبان فولاد سیرجان است و در آخرین دیدار هم دونای ارومیه با پیام خراسان مصاف می کند. شهرداری گنبد این هفته استراحت دارد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار شهرداری ورامین میزبان تیم سایپا تهران خواهد بود. در ادامه دیدار ها ، اردکان در یزد به مصاف شهرداری ارومیه می رود. در اراک  شهروند این شهر پذیرای تیم جوان عقاب نهاجا خواهد بود. تیم با سابقه پیکان با کاله مازندران بازی می کند. در تبریز شهرداری این شهر میزبان فولاد سیرجان است و در آخرین دیدار هم دونای ارومیه با پیام خراسان مصاف می کند. شهرداری گنبد این هفته استراحت دارد.

به گزارش "جوان آنلاین "در اولین دیدار پیام خراسان تیمی که با هدایت قوچان نژاد در ثانیه های پایانی به لیگ برتر اضافه شد با کسب ۶ برد به عنوان یکی از مدعیان شناخته شده است و باید برابر دورنای ارومیه مسابقه دهد. دورنا تا به امروز موفق به کسب پیروزی نشده و با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

در حساس ترین دیدار شاگردان پیمان اکبری که فعلا در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند باید به مصاف تیم شهرداری ورامین برود.هفته گذاشته سایپا در یک بازی زیبا و دیدنی توانست پیکات را شکست دهد.

در دیگر بازی خاتم اردکان در یزد به مصاف شهرداری ارومیه می رود.یزدی ها هفته قبل برد شیرینی را برابر شهرداری گنبد کسب کردند. در حال حاضر گنبد با ۱۷ امتیاز و کسب جایگاه دومی یکی از مدعیان لیگ به حساب می آیند.

در اراک شهروند این شهر میزبان تیم جوان عقاب نهاجا خواهد بود.شهروند اراک در هفته هشتم برد خوبی برابر شهرداری ارومیه کسب کردند.

پیکان هم این هفته میزبان کاله آمل است .هر دو تیم در رده های چهارم و ششم قرار دارند.پیکان هفته گذشته برابر سایپا مغلوب شده بود.

در دیگر  بازی مهم و حساس هفته، دو تیم پیکان تهران و کاله مازندران در خانه والیبال تهران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. تیم پیکان با هدایت ترکاشوند، ۵ پیروزی  کسب کرده و با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد. کاله نیز با ۵ پیروزی و ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و  نتیجه این بازی برای دو تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شهرداری تبریز و فولادسیرجان که در رده های انتهای جدول قرار دارند به مصاف هم می روند و اندیشه برد برای رهایی از انتهای جدول هستند.

برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال:

* خاتم اردکان – شهرداری ارومیه
* شهروند اراک – عقاب نهاجا
* پیکان تهران – کاله مازندران
* شهرداری ورامین – سایپا تهران
* شهرداری تبریز – فولاد سیرجان
* دورنا ارومیه – پیام خراسان
* شهرداری گنبد این هفته استراحت دارد

* جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هشتم:

۱-    شهرداری ورامین-۷ پیروزی-۲۲ امتیاز
۲-    شهرداری گنبد- ۶ پیروزی -۱۷ امتیاز
۳-    پیام مشهد- ۶ پیروزی- ۱۴ امتیاز
۴-    پیکان تهران-۵ پیروزی-۱۶ امتیاز
۵-    خاتم اردکان- ۵ پیروزی-۱۵ امتیاز
۶-    کاله مازندران-۵ پیروزی-۱۳ امتیاز
۷-    سایپا تهران-۴ پیروزی-۱۳ امتیاز
۸-    شهروند اراک- ۴ پیروزی-۱۱ امتیاز
۹-    شهرداری تبریز- ۲ پیروزی-۸ امتیاز
۱۰-    فولاد سیرجان-۲ پیروزی-۷ امتیاز
۱۱-   عقاب نهاجا-۲ پیروزی-۴ ا متیاز
۱۲-  شهرداری ارومیه-بدون پیروزی-۳ امتیاز
۱۳-  دورنا ارومیه-بدون پیروزی-۱ امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار