کد خبر: 935384
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
همزمان با اولین روز از هفته بسیج و هفته وحدت صورت پذیرفت
شهرداری منطقه ۲۲ همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت بسیجیان منطقه ۲۲ با خانواده شهدای روستان وردیج بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری منطقه ۲۲ همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت بسیجیان منطقه ۲۲ با خانواده شهدای روستان وردیج بازدید کردند. در این بازدید که که با حضور فرمانده و معاون حوزه، مسئول امور ایثارگران و مسئول حوزه خواهران و تعدادی از اعضای شورا و بسیجیان منطقه برگزار شد از خانواده شهیدان حسین جعفر بیک، سیدمرتضی و سیدرضا میرمحمدعلی و سیدمحمدرضا حاجی بابا دیدار شد.
رویان فرمانده حوزه در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و تقارن مبارک این دو هفته فرمودند: ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها است و امیدواریم بتوانیم جوابگوی فداکاری آن‌ها باشیم. در ادامه خانواده شهیدان نیز با ذکر خاطراتی از شهدای خود از مردمی بودن آن‌ها و همچنین التزام به ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های امام (ره) پرداختند.
در این دیدار صمیمی چند تن از خانواده شهدا با اشاره به برخی از مشکلاتی که دارند ابراز امیدواری نمودند که این مشکلات حل شود و فرمانده حوزه نیز قول مساعد در خصوص حل مسائل مطروحه از سوی ایشان دادند.
در پایان نیز بسیجیان با حضور در مسجد روستای وردیج نماز ظهر و عصر خود را در این مسجد برگزار کردند.
 
دیدار بسیجیان منطقه ۲۲ از خانواده شهدای روستای وردیج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار