کد خبر: 935704
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رئیس صنعت،معدن و تجارت استان خبرداد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: گرمسار بیشترین سرمایه ‌ گذاری را در بخش صنعت این استان جذب کرده است.

بهروز اسودی از گرمسار به عنوان شهرستان پیشرو در جذب سرمایه ‌ گذاری ‌ های صنعتی نام برد و اظهار کرد: بعد از گرمسار،صنایع سمنان بیشترین سرمایه ‌ گذاری را جذب کرده ‌ اند.

وی با اشاره به مزیت ‌ ها متعدد این استان در جذب سرمایه ‌ گذاری ‌ ها تصریح کرد: شهرستان گرمسار به دلیل وجود زیرساخت ‌ ها ، موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیکی به تهران بیشترین توفیق را در جذب سرمایه ‌ گذار در حوزه ‌ های صنعتی و معدنی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سوق نیمی از سرمایه ‌ گذاری ‌ های انجام شده به سمت صنایع بزرگ در این استان خبر داد و گفت: با وجود اینکه تنها چهار درصد صنایه این استان در ذیل صنایع بزرگ قرار می ‌ گیرند اما 50 درصد سرمایه ‌ گذاری ‌ های انجام شده در بخش صنعت به سمت صنایع بزرگ سوق پیدا کرده است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به صنایع بزرگ در این استان تاکید کرد و افزود: 36درصد از اشتغال بخش صنعت این استان مربوط به صنایع بزرگ است.

اسودی با بیان اینکه بیشترین اشتغال صنعتی استان با 48 درصد مربوط به صنایع کوچک و خرد است خاطرنشان کرد: سهم این بخش از سرمایه ‌ های جذب شده بخش صنعت 32درصد است.

وی از سهم 15 درصدی صنایع متوسط این استان در اشتغال بخش صنعت خبر داد و اضافه کرد: صنایع متوسط استان سمنان نیز توانسته اند 17 درصد از کل سرمایه ‌ گذاری ‌ های انجام شده در بخش صنعت این استان را جذب خود کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر