کد خبر: 935775
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت روز بسیج، از نقش بی بدیل فرهنگ بسیجی و بسیجیان غیور و دلاور در جهت پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر کرد.
 
به گزارش «ایثار»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
بسمه تعالی
نامگذاری پنجم آذرماه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان نشان‌دهنده نقش بی‌بدیل فرهنگ بسیجی و بسیجیان غیور و دلاور در جهت پاسداری از کیان ایران اسلامی است. بسیجیان متعهد و مؤمنی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در تمامی شرایط به ویژه شرایط حساس جامعه در جهت حفظ اقتدار نظام با ایثار، رشادت و جانفشانی حضور فعال داشته و نقش‌آفرینی نمودند و همواره با اقدامات شایسته منجر به شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب شده‌اند. امروز مشاهده می‌کنیم که بسیج با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی، سازندگی و رفع محرومیت توانسته است گام‌های ارزشمندی در جهت توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد. بی‌تردید ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در میان آحاد جامعه و به ویژه جوانان در بالندگی کشور تأثیرگذار است. به یقین اقتدار امروز این نهاد مردمی مرهون خون پاک شهیدان بلند مرتبه‌ای است که از فراز ایمان و اراده‌های راسخشان راه به فتح قله‌های عزت و افتخار می‌جوییم.
یاد و خاطره جمله شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم و در تحقق دولت کریمه حضرت حجت ارواحنا له الفداء؛ نقش مهم و ارزشمند بسیجیان جان بر کف و مستضعفان جهان را مهم بر شمرده و برای تمامی عزیزان بسیجی از درگاه پروردگار متعال آرزوی توفیق و سربلندی مسألت دارم.
سید محمدعلی شهیدی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار