کد خبر: 935850
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
مدرس حوزه و دانشگاه:
مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمنان در این چهل سال انقلاب در برابر مقاومت و پایداری مردم کم آورده‌اند، گفت: صف نخست این مقاومت بسیجیان هستند که در همه عرصه‌ها با شجاعت و همیت حضور داشته و در تحولات مختلف تاثیرگذار بوده‌اند.
حمیرا رحیمی

 حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی 5 آذرماه در همایش شکوه مقاومت، با تبریک هفته بسیج و وحدت، با اشاره به اینکه بنا بر قرآن کریم پیامبر با سه گروه از دشمنان مبارزه می‌کردند که امروز نیز مصداق آن‌ها وجود دارد، اظهار کرد: نخستین دسته دشمنان استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که بنا دارند با مکتب اسلام بجنگند و انقلاب را نابود کنند.
وی انقلاب اسلامی را ادامه بعثت پیامبر دانست و ادامه داد: دسته دوم دشمنان منطقه‌ای جمهوری اسلامی و امثال آل‌سعود و آل‌خلیفه هستند که نوکر دشمنان اسلام و انقلابند و دسته سوم کسانی هستند که در داخل کشور ستون پنجم دشمن‌اند و دل در گرو دشمنان داده‌اند.
مدرس دانشگاه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند که اگر مسلمانان در برابر دشمنان صبر و مقاومت کردند، دشمن نمی‌تواند به آن‌ها ضربه‌ای بزند، خاطرنشان کرد: قرآن با صراحت می‌فرماید که اگر شکست‌های کوچکی در برابر دشمنان دارید سست نشوید و غصه نخورید پیروز نهایی شما خواهید بود.
حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: مردم نیز در این سال‌های انقلاب با فتنه‌های بسیار دشمنان درگیر بودند، جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی با دشمن داشتند اما مقاومت کردند و خداوند نوید می‌دهد که پیروز واقعی و نهایی مردم هستند و دشمنان نابود می‌شوند.
وی با بیان اینکه دشمنان در 22 بهمن سال جاری با حضور پرشور مردم و همت مسئولان در جنگ اقتصادی سیلی محکمی خواهند خورد، گفت: مدیریت و رهبری، پشتیبانی و مقاومت مردم و تلاش همه جانبه مسئولان سه عنصر مهم در جنگ اقتصادی با دشمن است.
مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمنان در این چهل سال انقلاب در برابر مقاومت و پایداری مردم کم آورده‌اند، تصریح کرد: صف نخست این مقاومت بسیجیان هستند که در همه عرصه‌ها با شجاعت و همیت حضور داشته و در تحولات مختلف تاثیرگذار بوده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر