کد خبر: 935853
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بسیج را نماد خدمت بی‌منت و وحدت و پیشرفت در همه عرصه‌ها خواند و اظهار کرد: بسیج همان شجره‌ای طیبه‌ای است که اکنون در سراسر جهان رشد کرده است.
حمیرا رحیمی

سردار علی‌محمد اکبری 5 آذرماه در تجمع شکوه مقاومت ، با تبریک هفته بسیج و وحدت، گفت: هفته بسیج فرصتی برای مرور رشادت‌های مردمان از جان گذشته این سرزمین است.
وی با بیان اینکه باید از مردم بسیجی کشور که چهل سال در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مقاومت کردند تشکر کرد، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور و رسیدن انقلاب به چهل‌سالگی مرهون خون شهدای بسیجی کشور است.
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان بسیج را نماد خدمت بی‌منت و وحدت و پیشرفت در همه عرصه‌ها خواند و اظهار کرد: بسیج همان شجره‌ای طیبه‌ای است که اکنون در سراسر جهان رشد کرده است.
وی با تأکید بر اینکه بسیج در هرجایی که نیاز باشد حضور خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بسیج فقط یک روز و یک هفته نیست بلکه بسیج برای همه زمان‌ها و مکان‌هاست.
سردار اکبری اظهار کرد: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و هرجایی که انقلاب به حضور آنان نیازمند باشد با تمام توان حضور می‌یابند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر