کد خبر: 935869
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
هشتم آذرماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نخستین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی استان سمنان در پنج شنبه هشتم آذرماه در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.


حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد : این همایش در ادامه همایش بین المللی سوادرسانه ای که اخیرا در سطح ملی برگزار شد برگزار می شود.

وی ایجاد حساسیت در خصوص توجه به فضای مجازی را از اهداف این همایش برشمرد و گفت: فضای مجازی هنوز در کشور ما به گفتمان غالب تبدیل نشده و از همین رو هنوز به دیده یک تهدید به آن نگریسته می شود.

وی از ارائه 6 مقاله راه یافته به همایش بین المللی سوادرسانه ای در همایش استانی خبر داد و گفت: این همایش استانی در 13 استان کشور و از جمله سمنان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: برگزار کنندگان این همایش از فعالین فضای مجازی، اهالی رسانه، دانشجویان و دانش آموزان، معلمین پایه دهم متوسطه و به خصوص پدران و مادران برای حضور در این همایش دعوت کردند .

وی یادآور شد: این همایش با موضوع خانواده و فضای مجازی برگزار می شود و در آن شش مقاله که به همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی راه یافته بود نیز ارائه می شود .

فضیلت با بیان اینکه این همایش توسط مجتمع دیجیتال کومش سمنان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می شود افزود: این همایش با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاهها، استادان و مهمانان کشوری برگزار و به کلیه شرکت کنندگان در همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی استان سمنان گواهی دوره معتبر داده خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر