کد خبر: 935872
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مدیرکل فنی و حرفه ای:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: حضور قشرهای مردم استان سمنان در آموزشگاه های آزاد و دولتی این نهاد در هفت ماه ابتدایی سال جاری برای دریافت مدارک مهارت آموزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافت.

فاطمه منصوری افزود: اجرای طرح هر جوان یک مهارت در ترویج رویکرد مهارت آموزی در استان سمنان موثر است.
وی خاطر نشان کرد: گفتمان مهارت آموزی برای رفع معضل بیکاری در سمنان با همکاری تمامی نهادهای اجرایی در این استان تقویت شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: هدف از اجرای طرح هر جوان یک مهارت در استان سمنان آن است که تمامی افراد جویای کار از حرفه برخوردار شوند.
منصوری اضافه کرد: اجرای یکپارچه نهادهای اجرایی در آموزش مهارت آموزی در استان می تواند در بلند مدت به افزایش آمار اشتغال در سمنان منجر شود.
وی تصریح کرد: اکنون اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان سمنان و تعداد دیگری از نهادهای اجرایی در کنار اداره کل فنی و حرفه ای در ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سمنان تلاش می کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی آینده روشنی را برای کاهش آمار بیکاری پیش روی جوانان استان می گذارد.
در نیمه نخست سال جاری بیش از 20 هزار نفر در 100 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان سمنان آموزش مهارت آموزی را فرا گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر