کد خبر: 936075
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد در جمع بسیجیان:
به مناست هفته بسیج؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد حجت الاسلام احمدی در جمع بسیجیان شهرستان نجف آباد گفت: امروز اشداء علی الکفار، رحماء بینهم و معنویت می تواند جامعه اسلامی را به پویایی و تکامل برساند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج نجف آباد؛ حجت الاسلام اکبر احمدی گفت: هنر پیغمبر این بود که جامعه جاهلی عرب را که تمام تمرکز ان بر فساد بود را از بی نهایت زیر صفر به تمدن بزرگ اسلامی رساند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد افزود: در زمان عرب جاهلی، حیات خلوت امپراتوری روم و پادشاهی ایران شبه جزیره عربستان بود و عرب ها حکومت مرکزی نداشتند و طوائف طوائف زندگی می کردند و مدام دچار حمله به همدیگر و قتل و غارت و ربودن اموال یکدیگر بودند.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم آمد و حومت مرکزی تشکیل داد و این عرب جاهلی که از خدا و نجوا و عبادت و پرستش چیزی نمی دانست را به اوج معنویت رساند به طوری که بر امپراتوری روم مسلط شدند.
احمدی تأکید کرد: سه ویژگی شاخص امت پیامبر شدید بودن در برابر دشمن، رحمت و مودت بایکدیگر و اهل معنویت بودن بود و به وسیله همین ویژگی ها بود که تمدن اسلامی توسط ایشان پایه گذاری شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز اشداء علی الکفار، رحماء بینهم و معنویت می تواند جامعه اسلامی را به پویایی و تکامل برساند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر