کد خبر: 936175
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری توزیع کننده اسکناس و دلار‌های جعلی و کشف عتیقه جات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

فرهنگ نوروزی اظهار داشت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و در خرید و فروش عتیقه‌جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 23 باسمنج در این زمینه با تقویت گشت‌ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز قضایی ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهم 29 قطعه 100 دلاری جعلی، 93 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی به مبلغ 44 میلیون و 650 هزار ریال،حدود 5 کیلو انواع عتیقه‌جات مفرخ دوره اسلامی و یک دستگاه فلزیاب کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده 10 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و جهت تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر