کد خبر: 936183
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:
نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طی توافق با قرارگاه خاتم الانبیا قرار است این قرارگاه در استان اردبیل با 50 هزار میلیارد ریال اعتبار پروژه های زیرساختی را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها شامل انتقال آب از قزل اوزن ، رودخانه ارس ، احداث مجتمع های آبرسانی و بزرگراه هاست که اعتبارات آن از محل های مختلف بویژه از محل فاینانس داخلی تامین می شود.

وی بیان کرد: توافق اجرای این پروژه ها از سوی قرارگاه خاتم الانبیا طی دیدار استاندار اردبیل با مسئولان این قرارگاه نهایی شده است.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی توسعه استان اردبیل را نیازمند سرمایه گذاری های بخش خصوصی دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان در بخش گردشگری سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعمال مشوق های لازم در این زمینه امکان پذیر است.

بدری اضافه کرد: دغدغه اصلی مردم در حال حاضر بیکاری است و کارآفرینی و اشتغالزایی نیازمند همت مسئولان برای جذب سرمایه گذران بخش خصوصی است.

وی همچنین با اشاره به رکود در برخی از واحدهای تولیدی اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی با مشکلاتی از قبیل تامین مواد اولیه مواجه شده اند که تلاش می شود این مشکلات برطرف شود.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه آرتال ویل تایر و تسنیم نوش از واحدهای تولیدی موفق هستند که با کمبود مواد اولیه مواجه شدند و نمایندگان اردبیل پیگیری های لازم را با وزارت صنعت ،معدن و تجارت انجام داده اند که امید است این پیگیری ها نتیجه دهد.

بدری ادامه داد: دولت بدنبال رفع مشکلات ارزی و کمبود مواد اولیه است و پیش بینی می شود در هفته های آینده این مشکل برطرف شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر