کد خبر: 936212
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مدیر عامل کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون اعلا م نمود :
مدت مدیدی بود که شهر اصفهان احساس کمبود یک کلینیک جامع و مجهز مغز و اعصاب در خود احساس مى کرد و بیمارانى که از شهرهای مختلف برای دريافت خدمات پزشكى به اصفهان مراجعه می کردند، تنها در عصر روزهای غیر تعطيل و آن هم پس از انتظار طولانى به پزشکان متخصص مغز و اعصاب دسترسی داشتند و در ساعات دیگر از امکان دریافت خدمت در یک کلینیک جامع محروم بودند.

لذا با همت تعدادی  از متخصصان مجرب مغز و اعصاب استان و با هدایت اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موفق به راه‌اندازی کلینیک تخصصی مغز و اعصاب نورون شدند ، مرکزی که در آن هر روز، حتی روزهای تعطیل متخصصان مغز و اعصاب از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت یکسره به بیماران خدمت‌ رسانی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ناهید ایزدی از اصفهان، مدیر عامل کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون در آئین افتتاحیه کلینیک فوق بااشاره به اینکه این مرکز چهارمین کلینیک مرکز تخصصی کشور می باشد، اذعان داشت: دراین کلینیک تلاش ما براین است که با تهیه امکانات و تجهیزات روزخدمات شایسته و در شأن مردم اصفهان به آنان ارائه شو د البته دو مرکز در استان های البرز و یک مرکز در یزد قبلا احداث شده است.
دکترکیوان بصیری بیان نمود :این مرکز  با هدایت اساتید دانشگاه و با همکاری ۹ نفر از متخصصان مغز و اعصاب شروع به کار کردو خدمات تخصصی روانپزشکی در این مرکز با همکاری پزشکان نورلوژیست و روانپزشک و ارتباط متقابل آنها با مرکز انجام می‌شود.
وی گفت: دراین کلینیک امکانات  بسیار پیشترفته در بخش دی که مجهز به فیزیوتراپی، کاردرمانی و ارتوپدی فنی که به صورت تخصصی به بیماران مغز و اعصاب است سرویس می‌دهندو همچنین نوار مغز، نوار عصب و عضله، اکو داپلر عروق سرویکال و عروق مغز، اکوکاردیوگرافی و الکتروکاردیوگرافی همه در اختيار بیماران مرکز قرار دارند و وجود دی کلینیک در این مرکز خدمات پالس تراپی و تجویز سایر داروهای مورد نياز بيماران مغز و اعصاب را که  به وسیله کادر مجرب انجام می شود ممکن می سازد.
دکتربصیری با بیان اینکه سال گذشته پیشرفته ترین دستگاه  EEG  آمریکایی را  تهیه کردیم، ابراز نمود: بر این اساس در بخش توانبخشی مجهز هم جهت ارایه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، با خدمات فیزوتراپی تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، آسیب‌های ورزشی، تکنیک‌های دستی و ماساژ، ارزیابی و درمان اختلالات ستون و کف لگن و بخش‌های متفاوت دیگر به بیماران خدمات‌رسانی می‌شود.
وی یادآور شد: در مجموع این مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب با ارایه خدمات نورلوژی و روانپزشکی، روانشناسی و توانبخشی به بیماران سرویس وی می دهد و هدف این است تا با گسترش این مرکز در خدمت سایرحوزه های دیگربا وجود اساتید این حوزه باشیم تا بتوانیم با بهرمندی از تجربه وحضور سایر متخصصین  دیگر،خدمات  ومشاوره و تغذیه خدمات مرکز را  که کامل می کند به مردم. اریه دهیم.
مدیر عامل کلینیک فوق ابرازکرد و بیان داشت :امیدواریم با تلاش متخصصان مرکز، همدلی و همکاری جامعه پزشکی و اعتماد مردم، «کلینیک تخصصی مغز و اعصاب نورون» که به حول و قوه الهی جهت خدمت‌رسانی و آرامش و آسایش بیماران تاسیس شده است، بتواند گامی هرچند کوچک در راستای ارتقاء سلامت جامعه بردارد.
در ادامه دکتر رژین داودی، دکترای روانشناس  و درمانگر بالینی با اشاره به خدمات روانشناسی مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون،اضافه کرد: این کلینیک به دلیل قابلیت ها و تونایی هایی که در حوزه روانشانسی و مشاوره دارد و با توجه کمبود جدی در این زمینه، نیاز روز افزون به وجود یک کیلینک مغزی و تخصصی جامعه در حوزه روانشاختی  به مردم جامعه را تامین می کند.
وی با بیان اینکه فعالیت های این کلینیک درحوزه‌های درمان، آموزش و روان سنجی تقسیم می‌شوند، افزود: در حوزه  درمان در هفت گروه تخصصی کودک و نوجوان که شامل خدمات روانپزشکی کودک و نوجوان، روان درمانی، بازی درمانی، مشاوره و فرزند پروری است خدمات ارایه می شود.
روانشناس و درمانگر بالینی تصریح نمود : گروه تخصصی ازدواج و خانواده ویژه زوجین، مشاوره پیش از ازدواج، مسایل ارتباطی بین زوجین، مشکلات زنا شویی،  زوج درمانی و خانوادگی را ارایه می دهد. درگروه تخصصی اختلالات بالینی و روانشناسی بالینی نیز خدمات روانپزشکی،  روان درمانی و مشاوره برای همه اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی و بیماری روان تنی، ام اس،  وسواس فکری و سایر اختلالات بالینی است.
داودی بیان کرد: گروه تخصصی روانشناسی سلامت نیز شامل خدمات روانپزشکی، روان درمانی و مشاوره برای همه اختلالات روان تنی، ام اس، آلزایمر، سکته مغزی، سندرم درد، فشارخون، میگرن و سایر اختلالات در این حوزه است.
وی درباره گروه تخصصی تحصیل و مشاوره، گفت: این گروه برای کسانی است که نیازمند مشاوره تحصیلی هستند؛ درمان یادگیری‌های ناتوانی و انتخاب رشته، شغل، کارآفرینی و مدیریتی هم متقاضیان ارایه می شود.
داودی تاکیدکرد: گروه تخصصی درمان و اعتیاد که در این زمینه همه اختلالات مرتبط با مصرف ماده، مسمومیت با مواد، محرومیت از ماده  واختلالات مرتبط با الکل فعالیت می شود. گروه تخصصی سکس تراپی در خصوص اختلالات عملکرد جنسی و نارضایتی جنسی مشاوره می دهد.
روانشناس و و درمانگر بالینی با اشاره به اینکه در حوزه درمان در کلینیک نورون از به روز ترین و جامع ترین درمان ها استفاده شده است، اظهار کرد: این درمان ها روانشناختی هیبنوتراپی، روانکاوی، درمان شناختی و رفتاری و درمان های سیستماتیک را در بر می گیرد.
وی یادآور شد: در حوزه درمان های تکنولوژیک گرفتن نقشه مغزی، ارتقا عملکردهای ذهنی، افزایش تمرکز و حافظه، درمان بیش فعالی و نقض توجه و  نروفیدبک هم انجام می شود.
به گفته داودی؛ درمان‌هایی هم در زمینه بازی درمانی به شناسایی مشکلات و هیجان‌ها و نقص های کودکان می پردازند و مهارت هایی را در این حوزه به فرزندان می آموزند. مهارت های مشترک برای زوجین در مشاوره ازدواج و خانواده است که شامل خانواده کارمد، غنی سازی روابط زوجین، بهبود کیفیت زندگی و روابط زوجین است.
وی تاکیدکرد: مهارت های فرزند پروری شامل والدین موثر و فرزندان مسوول، ساخت دنیای کودک و راه یابی به آن و مهارت ارتباط با نوجوان و فرزندان را در بر می گیرد.
دکترکیوان بصیری مدیر عامل کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب نورون در پایان ضمن آرزوی سلامت برای  همه مردم ،جهت تسریع در امور درمانی به آدرس کلینیک نورون اشاره کرد واعلام نمود این کلینیک از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب به صورت یکسره و حتی روزهای تعطیل به بیماران خدمت‌ رسانی می‌کند.
نشانی مرکز تخصصی و فوق تخصصی مغز و اعصاب وروان نورون در اصفهان خیابان محتشم کاشانی نبش بن بست ۳۴ تلفن:۳۶۲۵۸۵۷۵
.


غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
سالاربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
3
4
سلام بنده حدود۳سال پیش یه ضربه به بینیم وارد شد نشکست اما یه مدت خون دماغ میشدم و بعد یه مدت وقتی استرس بهم وارد میشه یا صدای بلند ناگهانی میاد مثه ترقه ویا مثلا باصدای بلند حرف میزنم درکل وقتی به عصابم شوک وارد میشه حس بویاییم بهم میریزه (فقط بینی چپ)و همه بو رو بوی نامطبوع حس میکنم و بینیم کیپ میشه تازمانی که چندساعت نخوابم وخوب نمیشه وقتی میخوابم و بیدارمیشم خوب میشه دکتر زیاد رفتم و بی نتیجه بوده لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم چون خیلی اذیت میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
به مدت نیم ساعت یک قاشق چایخوری سماق رو زبان بزارید و بعد بیرون بریزید .کپسول ایارج فیقرا از عطاری تهیه کنید بخورید
صادق رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
1
11
امکان ویزیت در منزل هست
فریماه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
4
10
سلام مدتی هست از داروهای ضد افسردگی و آرامبخش استفاده میکنم.علاوه بر اون از ناحیه گردن هم در شدید هم دارم .
و سرگیجه های طولانی مدت آزارم میده پیش دکتر مغز اعصاب رفتم اما اصلا متوجه نشد تو رو خدا کمکم کنید دچار اظطراب و استرس شدید شدم زندگیم مختل شده
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
ار تی ام اس انجام بده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
2
4
بچم تشنوج کرده والعان نمیدونم پیش کدوم دکتر ببرمش ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
من شنیدم برای اعصاب بهتره بستری شد...کسی بوده بیمارستان پیامبران تهران زیرنظردکترمظفرروحانی بستری شده و خوب شده!در موردش تحقیق کنید
کیانوش سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
1
5
درود من واسه خودم نوبت نمیخوام واسه یکی از ذوستان از شهرستان اگر لطف کنید امروز یک نوبت به دوست ما بدهید خیلی ممنون میشم به نام اصغر فتحی ماخص مغز واعصاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
1
0
سلام،فرزنددختری دارم که از۷ماهگی تشنج کرده وتاحالاخوب نشده،چندسال که دارومصرف میکنه هیچ پیشرفتی درخوب شدن اومانمیبینیم،دکترمیگه بدنش به داروهامقاومت نشان میده واخرین راه درمان دخترشماعمل جراحی است،دراین کلینیک مغزواعصاب عمل جراحی انجام میشه وکودکان به این سن راپذیرش میکنن،باتشکر،صالحی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
سلام دوست عزیز .ی سری به دکتر امید یقینی متخصص مغز و اعصاب کودکان بزنید .بزنید نت ادرسشونو میده .
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
1
7
سردرد مزمن
درد ثابت نبوده و می چرخد
در خواب آرام بوده به پزشکان مختلف مراجعه نموده ام
مغز واعصاب می گوید سالمید و به روانپزشک ارجاع داده اند ولی با مصرف داروهای مختلف کوچکترین بهبودی ندیده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دکتر قربانی شمس ابدی برو
ابراهیم مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
2
یکی نوبت حضوری می خواهم سردرد هایی به من دست می دهد که هر انچه کفر که نباید بر زبانم میل اید تورو خدا اگه می تونید کاریز برایم انجام دهید از نماز صبح شروع میشود و اعصاب و روانم بهم زدن میریزد
عفت باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
4
سلام بنده حدود دو سال است ک رگهای سرم توسط چربی مسدود شده.و سردردهای شدید میگیرم وخمیشه سرم درد میکنه و نمیتونم دیگه تحمل کنم سر دردهامو لطفا بگید باید چیکار کنم؟؟لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
8
سلام
برای اسیب عصب ۳قلوصورت به چه دکتری باید مراجعه کنم
ممنون
مم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
4
4
سلام پدرمچندسالی هست که سردرد داره و مدت سه سال که فراموشی داره لطفا" راهنمایی کنید کدام دکتر مراجعه کند خیلی داره اذیت میشه راهنمایی کنید ممنونم
ابراهیم براتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
سلام وقت بخیر چند وقتی است حدود یک ماهه بعد از اینکه از خواب بیدار میشم انگشت های هر دو دست بخصوص دست راستم قفل میشوند و باید اونها را ماساژ بدم تا به حالت اول برگردند و در طول روز هم یک مقداری درد دارند ران پای راستم هم بی حس است میخواستم بدونم با توجه به اینکه کار سختی هم انجام ندادم آیا علت عصبی دارد یا خیر
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
3
1
سلام.وقت بخیر .من ۲۰سال دارم وچندسالی هست که دچار لرزش دست شدم میخواستم ببینم به چه دکتری باید مراجعه کنم؟ممنونم
ف ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
4
سلانم مادرم تقریبا هرماه سرگیجه های وحشتناک بااستفراغ بهش دست میده با عدم تعادل . خیلی میترسیم حالش خیلی بد میشه چندروز طول میکشه این طور میشه کجا ببرمش کلینیک نورون ای مریض اورژانس را میپذیره
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
التهاب گوش میانی باید بره دکتر گوش حلقو بینی. کار درمانی بهش میده
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
3
در بازی فوتبال پشت سرم ضربه خورده الان هشت ماه می‌باشد ولی هنوز سردرد فراموشی و جلو چشام تار میشه ،به این کلینیک میشه مراجعه کنم
کوکب حمیدی فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
من چند ماهی هست به درد عصب سه قلو مبتلا شدم ومیخاستم بپرسم ایا در کلینک نرون قابل درمان هست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
2
سلام خسته نباشین ببخشید شما برای درمان میگرن از چه دستکاهی استفاده میکنید ؟ چیزی اسم برده نشده ، دستکاه ارتی ام اس هم دارین ؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
1
1
سلام
مادرم آلزایمر داره جهت نوروفیدبک دکتر گفته باید بیارمش اونجا
آیا باید قبلش با جایی هماهنگ کنم
میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
1
سلام بیماری میلستنی گراویس دارم چگونه نوبت بگیرم بیماری ام در حد پیشرفت است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
سلام مادرم الزایمر داره هنوز شدید نشده میتونم برا درمان بیارمش کلینک
مریم سرائیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
0
1
سلام پدر من پارکینسون دارن البته کنترول شده بود راه می رفتن حرف هم می زدن ۱۵ روز کرونا گرفتن الان کرونا ضعیف شده ولی حرکت ندارن حرف هم نمی زنن ممنون می شم به من دکتر معرفی کنید برا پارکینسون .
انس روان بخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
سلام پسر ۱۴ ساله ای دارم که ضربه مغزی شده واز لحاظ حسی حرکتی مشکل داره به مخچه اش آسیب رسیده میخواستم بدونم تو این کلیک میشه کاری براش انجام داد
نداامیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
سلام برای مشکل تمرکز پسر ۲ ساله ام جهت انجام تست tovaو در صورت دستور پزشک نوروفیدبک
آیا خدماتی در این زمینه انجام می شود؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر