کد خبر: 936306
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان؛
کارگاه آموزشی بهره وری در کسب و کار های تعاونی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد.

کارگاه دو روزه بهره وری در کسب و کارهای تعاونی با حضور حدود 100 نفر از مدیران و کارکنان شرکت‌ها و اتحادیه های تعاونی و همکاران حوزه تعاون استان و شهرستان‌ها در سمنان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی شامل دوره های "آشنایی با مفاهیم، نظریه ها، مدل‌ها ، الگوها و تکنیک های بهره وری در کسب و کارهای تعاونی" به همت معاونت امور تعاون اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

تعداد 100نفر از مدیران و کارکنان شرکت‌ها و اتحادیه های تعاونی و همکاران حوزه تعاون استان و شهرستان‌های استان در این کارگاه دو روزه شرکت کردند.

کارگاه بهره وری در کسب و کارهای تعاونی توسط معاونت امور تعاون وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه فیمابین معاونت امور تعاون وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کشور در سمنان برگزار شد، این دوره تاکنون در 21 استان کشور در راستای تعهدات این تفاهم نامه اجرا شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر