کد خبر: 936358
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
نوری مالکی با حضور در برنامه تلویزیونی بدون مرز به سوالاتی درباره آینده سیاسی عراق، روابط ایران و عراق و مقابله مسلمانان با تحریم‌های آمریکا پاسخ می‌دهد.
جوان آنلاين: نخست‌وزیر اسبق عراق مهمان جدیدترین برنامه بدون «مرز» است.نوری مالکی در این برنامه تاکید کرد که طرح ناتوی عربی محکوم به شکست است. او در این برنامه برای اولین بار از تقشه آمریکا برای دخالت عراق در تشکیل ناتوی عربی علیه ایران صحبت کرد و تاکید داشت دولت عراق هیچگاه زیر بار محاصره ایران نمی‌رود و اجازه سو‌استفاده از خاک عراق علیه دوست و همسایه‌اش ایران را نمی‌دهد. مالکی گفت: عراق هیچوقت زیر بار ائتلافی که سعودی‌ها رهبر آن باشند نمی‌رود، چون حمایت عربستان از داعش و گروه‌های افراطی چیزی جز جنگ و ویرانی برای عراق نداشته است.
«بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.
«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین دوشنبه‌ها در ساعت‌های ۱۷:۳۵ و ۲۳:۳۵ و سه‌شنبه‌ها در ساعت ۱۴:۰۵ از شبکه خبر بازپخش می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار