کد خبر: 936445
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
امام جمعه شهرکرد:
امام جمعه شهرکرد گفت: مجلس شورای اسلامی باید شجاع و خداترس باشد و نمایندگان باید همواره ولایت دینی، منافع مردم و ملت را در نظر بگیرند.
حمیرا رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام  در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به 12 آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی اظهارداشت: قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم 40 ساله انقلاب برشمرد و قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی باید مطابق قانون اساسی کشور باشد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید شجاع و خداترس باشد و نمایندگان باید همواره ولایت دینی، منافع مردم و ملت را در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید مدرس الگوی مجلس است، بیان کرد: توجه به این مسائل عاملی برای خدمتگذاری بهتر نمایندگان به مردم است ضمن اینکه خواسته و انتظار مردم و ملت نیز همین است. نمایندگان مجلس باید ملاحظات سیاسی را کنار بگذارند.

امام جمعه شهرکرد خاطر کرد: نمایندگان باید همیشه ملاحظات انقلاب اسلامی و منافع مردمی که به آنها رای داده‌اند را مورد توجه قرار دهند و منفعت طلبی شخصی را کنار بگذارند.

نکونام به 7 آذرماه روز نیروی دریایی اشاره و تصریح کرد: نیروی دریایی یکی از مجموعه‌های توانمند نظام است که به حمدالله با تجهیزات فنی و مدرن خود توان مقابله با دشمن را دارد. به گونه‌ای که نیروی دریایی امروز بیش از 2 هزار و 200 کیلومتر از مرزهای کشور را صیانت می‌کند.

وی ایجاد امنیت در تجارت را یکی از مهم‌ترین اقدامات نیروی دریایی برشمرد و گفت: دشمن به‌ دنبال این است که به امنیت تجارت از طریق مرزهای آبی آسیب وارد کند ولی نیروی دریایی با اقتدار در مقابل آسیب‌ها ایستاده است و اجازه نمی‌دهد دشمن به خیال خام خودتان ما از طریق مرزهای آبی دست یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر