کد خبر: 936624
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد
عضو شورای شهر تبریز از شهرداری تبریز در خصوص عدم توانایی شهرداری تبریز برای دریافت جریمه 7 میلیارد تومانی از رستورانی در یکی از بهترین نقاط شهر گفت: کدام اصحاب زر و زور پشت این قضیه نشسته است که نمی‌توانیم این طلب را اخذ کنیم؟!

 محرم محمدزاده در جلسه شورای شهر تبریز با گلایه از برخی موانع برای اظهار نظر در صحن شورا، اظهار داشت: اگر قرار است ما به عنوان اعضای شورای شهر و زبان گویای شهروندان  نتوانیم حرف‌های خود را بزنیم،  پس درست آن است که دیگر در جلسات شورای شهر شرکت نکنیم.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم، اما چندین جلسه است که اجازه ایراد نطق پیش از دستور صادر نمی‌شود.

محمدزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری ماهانه 61 میلیارد تومان به عنوان حقوق و مزایای نیروهای خود پرداخت می‌کند، تصریح کرد: می‌خواهم سوال کنم شرکت همشهری چند درصد از این مبلغ را بر می‌دارد و چرا اجازه داده نمی‌شود شرکت‌های دیگری با همین مشخصات شکل بگیرد.

وی در سوال دیگری گفت: شهرداری نسبت به اجاره کیوسک‌های موجود در شهر و شکل نظارت بر آنها توضیح دهد.

محمدزاده  از شهرداری تبریز در خصوص عدم توانایی شهرداری تبریز برای دریافت جریمه 7 میلیارد تومانی از رستورانی در یکی از بهترین نقاط شهر بیان کرد: کدام اصحاب زر و زور پشت این قضیه نشسته است که نمی‌توانیم این طلب را اخذ کنیم؟!

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خطاب به سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به ایشان تذکر می‌دهم که در مصاحبه‌های خود موضوعات مطروحه در جلسه شورا را به صورت گزینشی منعکس نکنند.

نایب رئیس شورا و رئیس هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، در پاسخ به سخنان محرم محمدزاده خاطرنشان ساخت: بر اساس تصمیم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز و به دلیل تراکم شدید لوایح و طرح‌های در دست بررسی شورا، نطق‌های پیش از دستور تا اطلاع ثانوی  از دستور جلسات حذف شده است.

سونیا اندیش ادامه داد: اما به محض اینکه لوایح معوق تعیین تکلیف شوند، روال سابق مجددا اعمال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر