کد خبر: 936648
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نجف آباد:
سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نجف آباد در مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله ناحیه نجف آباد و در جمع بسیجیان گفت: شهدا برای دفاع از اسلام جان خود را دادند بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و آن پاسداری از خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی بسیج ناحیه سپاه نجف آباد؛ سرهنگ ساعی گفت: شرط لازم بسیجی بودن؛ معنویت و پایبندی به ارزش های دینی است؛ حضور خود در مساجد و پایگاه ها را زیاد کنید و هرچه می توانید در نمازجماعت مساجد شرکت نمایید.
 وی افزود: در این رزمایش انشاالله برای دفاع از اسلام آموزش های لازم و کامل را ببینید چون هدف نهایی اسلام است، اسلام عزیزی که خداوند متعال برای سعادت و خوشبختی ما در این دنیا و آخرت قرار داده است.
ساعی خاطرنشان کرد: جوانان عزیز شما اغلب تان در دوران دفاع مقدس نبوده اید، دورانی که جوانان ما برای استمرار انقلاب اسلامی جان خود را دادند و امروز مسئولیت بر عهده ماست که از خون شهدا خوب پاسداری کنیم و این انقلاب را به دست آیندگان بسپاریم.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج نجف آباد تأکید کرد: شرط لازم بسیجی بودن؛ معنویت و پایبندی به ارزش های دینی است؛ حضور خود در مساجد و پایگاه ها را زیاد کنید و هرچه می توانید در نمازجماعت مساجد شرکت نمایید.
ساعی در پایان گفت: ما هرچه از نظر اعتقادی قوی تر باشیم پیروز تر خواهیم بود؛ ارتش های دنیا در اوج قدرت ضعیف هستند؛ شهدای ما نقطه ضعف این ارتش ها یعنی مرگ را به نقطه قوت یعنی شهادت تبدیل کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر