کد خبر: 936700
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
دیدار باقی مانده هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر درحالی بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن برگزار می‌شود که این بازی تقابل‌های جذابی را بین مربیان و بازیکنان به همراه خواهد داشت.
 
تقابل‌هایی که دیدار تیم‌های پرسپولیس - ذوب‌آهن را جذاب‌تر می‌کند

جوان آنلاین: پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن لیگ قهرمانان آسیا حالا باید دیدارهای معوقه اش را انجام دهد. سرخپوشان در یکی از این دیدارها روز سه شنبه ۱۳ آذر میزبان ذوب آهن اصفهان هستند. دیداری که می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

۱- مسلمان با برانکو
محسن مسلمان بعد از چند سال حضور در پرسپولیس، فصل گذشته در حالی که بهترین پاسور لیگ ایران بود هفته های زیادی به نیمکت سرخپوشان دوخته شد و سرانجام در پایان فصل در لیست خروجی این تیم قرار گرفت. درحالی که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم بود، برانکو حاضر به ادامه همکاری با مسلمان نشد و مسلمان هم با دلخوری از جمع سرخ پوشان جدا شد. حتی اگر مسلمان و برانکو به ظاهر هم مشکلی با هم نداشته باشند، اما قطعا مسلمان انگیزه های زیادی برای این بازی خواهد داشت. شاید جالبترین تقابل در بازی امروز تقابل محسن مسلمان باشد با برانکو ایوانکوویچ.

۲- سید جلال - بیرانوند با منصوریان
سید جلال حسینی و علیرضا منصوریان در بهترین دوران باشگاه نفرین شده و منحل شده نفت تهران با همدیگر همکاری می کردند. رویارویی سید جلال و منصوریان را نمی‌توان تقابل خاصی دانست چرا که هیچ گاه روابط این دو کدر نبوده است. 

منصوریان هم به تازگی و به مناسبت خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس از شاگرد سابقش تمجید کرده و او را یک کاپیتان واقعی دانسته تا مشخص شود که روابط این دو همچنان حسنه است.

این شرایط برای بیرانوند هم صادق است. سنگربان امروز پرسپولیس هم در نفت تهران شاگرد علیرضا منصوریان بوده و در کنار هم روزهای خوبی داشتند. بیرانوند هم همواره روابطش با منصوریان حسنه بوده و حتی بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی روسیه هم منصوریان با بیرانوند تماس گرفت و موفقیت او را در جام جهانی تبریک گفت.

۳- منصوریان با برانکو
سرمربی امروز ذوب آهن ۴ بار با تیم‌های نفت و استقلال مقابل پرسپولیسِ برانکو روی نیمکت نشسته که هیچگاه در این ۶ بازی شکست نخورده است. اولین تقابل منصوریان در نفت با برانکو با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید. منصوریان در دومین تقابلش در نقش سرمربی نفت موفق شد پرسپولیسِ برانکو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. 

منصوریان برای سومین و چهارمین بار در نقش سرمربی استقلال با پرسپولیسِ برانکو دیدار داشت که یک مساوی بدون گل و یک پیروزی ۳-۲ به سود منصوریان رقم خورد.

بازی روز سه شنبه ذوب آهن و پرسپولیس، پنجمین تقابل منصوریان با برانکو خواهد بود و ذوب آهن سومین تیمی است که منصوریان با آن با برانکو رقابت می کند. 

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار