کد خبر: 936771
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بر حضور جوانان در انتصابات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تاکید کرد.

امیر تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر محوریت حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی اظهار کرد: اساسا باید در انتصابات قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان توجه کامل به حضور، بروز و ظهور جوانان در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی داشت و اجازه نداد این قانون برای جوانان به سراب اشتغال تبدیل شود. لزوما کنار گذاشتن و ایجاد محدودیت برای بازنشستگان راه حل چاره نیست و این راهکار زمانی به سرانجام مناسب خواهد انجامید که ساز و کار مشخصی برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی ایجاد شود.

وی ادامه داد: به نظر بنده همه در مقابل ایجاد فضا برای حضور جوانان مسوولیم و باید توجه به این موضوع را فقط در یک قانون خاص نگنجانیم و فرصت‌ها را برای آنان تعمیم و توسعه دهیم، توجه کنیم توسعه فرصت لزوما همیشه با ایجاد محدودیت برای قشری دیگر توسعه نمی‌یابد، جوانان هیچ وقت راضی بر نادیده گرفته شدن تجربه‌های دیروز نخواهند بود و نباید نسل‌ها را در مقابل یک دیگر قرار داد، نمونه‌های تجربه موفق مدیریتی جوانان در کشور به وفور دیده می‌شود و حالا باید با الگوگیری از همین جوانان عرصه را برای حضور آنان گسترش دهیم.

 تقی‌زاده با اشاره به نمونه‌های موفق مدیریتی جوانان ادامه داد: همه از جوانگرایی و اعتماد به آنان سخن می‌گوییم، ولی اگر تبدیل به عمل نشود چه تاثیری خواهد داشت؟! بازنشستگان امروز همان جوانان دیروز هستند که بزرگترین افتخارات را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند و جوانان امروز سازندگان حال و آینده این مرز و بوم هستند و با عصاره تجربه نسل‌های گذشته، اکسیر نیرو، تلاش و ایده جوانان امروزی پازل پیشرفت و توسعه تکمیل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر