کد خبر: 936777
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
استاندار جدید آذربایجان‎شرقی:
استاندار جدید آذربایجان‎شرقی با بیان اینکه من آدم دردمندی هستم و درد خدمتگزاری دارم، گفت: شعار من وحدت، همدلی و همکاری است.

محمدرضا پورمحمدی  در مراسم و معارفه خود با طرح این سووال که چرا بنده استانداری را پذیرفتم، اظهار کرد: حکم رایزنی علمی ایران در پنج کشور را دریافت کرده‎ام اما من آدم دردمندی هستم و درد خدمتگزاری دارم.

وی افزود: در 30 سال خدمتم در دانشگاه، 20 سال کارهای اجرایی کردم و معتقدم کسانی که درد را مطرح می‌کنند، نعمت هستند و باید قدردانی شوند.

پورمحمدی اذعان داشت: زمانی که این مسوولیت به بنده پیشنهاد شد، کسانی که کشور و استان را خوب می‌شناسند، گفتند شما آستین‌ها را بالا بزنید ما هم هستیم و همه باهم این استان را خواهیم ساخت؛ بنده با همه وجودم، تیمم و تجربه کاریم آستین‎ها بالا زده و مسوولیت را قبول کردم!

استاندار جدید آذربایجان‎شرقی تصریح کرد: بنده توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم و معتقدم برای توسعه باید به تغییر نگرش و استفاده از قدرت انگاره‎ها بپردازیم.

وی با بیان اینکه شعار من وحدت، همدلی و همکاری است، افزود: ما فرصت دسته‌بندی نداریم، دولت ما دولت تدبیر و امید و اعتدال است و همه باید در این دولت دست به دست هم دهند و استان را در مسیر پیشرفت حرکت دهند.

پورمحمدی در عین حال خاطرنشان کرد: بنده قوه عاقله، دانشگاه، تجربه پیشکسوتان و نخبگان را در مسیر هدایت استان به سمت توسعه و تعالی به کار خواهم گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر