کد خبر: 936818
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف نظر اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: در حال حاضر دیدگاه‌های مختلفی میان اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات وجود دارد.
جوان‌آنلاین: محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره آخرین جزئیات از طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: طرح پارلمان اصلاحات اکنون در شورای عالی سیاست گذاری در حال بررسی است که پذیرش آن به طور کامل نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد.

وی ادامه داد: کلیت این طرح در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرفته شده، اما کماکان درباره جزئیات آن بحث وجود دارد، بنده در مجموع این طرح را یک حرکت رو به جلو می‌دانم.

صادقی با اشاره به اختلاف نظر اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: در حال حاضر دیدگاه‌های مختلفی میان اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات وجود دارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان موافق طرح پارلمان اصلاحات معتقدند که نقش آفرینی احزاب باید افزایش پیدا کند و مخالفان طرح پارلمان اصلاحات می‌گویند فرصت شکل‌گیری احزاب قوی ایجاد نشده است، ظرفیت های‌ملی در غالب اشخاص حقیقی وجود دارد، که باید از آن‌ها استفاده کرد، اما تا آنجا که بنده اطلاع دارم در پارلمان اصلاحات ساز و کاری دیده شده است که احزاب موجود بتوانند عضو معرفی کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: در طرح پارلمان اصلاحات امکان دارد یک حزب ۵۰ نفر را معرفی کند که برخی از این تعداد می‌توانند اشخاص حقیقی باشند، از این جهت طرح پارلمان اصلاحات می‌تواند نظر هر دو دسته اصلاح طلبان موافق و مخالف را دربر بگیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری کدام نهاد اصلاح‌طلب ساماندهی اصلاح طلبان را بر عهده دارد، تصریح کرد: شورای عالی در حال حاضر کار خود را برای انتخابات شروع به کار کرده است و فعلا با سازو کار شورای عالی پیش می‌رویم، اما امکان دارد در آینده شورای عالی با بررسی و تصویب پارلمان اصلاحات تغییر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار