کد خبر: 936857
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
گفت وگوی "جوان آنلاین"با سرمربی تیم والیبال پیام خراسان
با نزدیک شدن به نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ، رقابت در صدر جدول لیگ برتر به اوج رسیده است. فردا در حالی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با برگزاری ۵ مسابقه آغاز و روز جمعه پیگیری خواهد شد که در حساس ترین بازی ، تیم پیام خراسان در خانه و در روزی که محمد موسوی ملی پوش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد باید به مصاف تیم با تجربه پیکان برود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : با نزدیک شدن به نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ، رقابت در صدر جدول لیگ برتر به اوج رسیده است. فردا در حالی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با برگزاری ۵ مسابقه آغاز و روز جمعه پیگیری خواهد شد که در حساس ترین بازی ، تیم پیام خراسان در خانه و در روزی که محمد موسوی ملی پوش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد باید به مصاف تیم با تجربه پیکان برود.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین"درباره بازی فردا مقابل پیکان گفت: بازی سخت و مهمی را پیش رو داریم بخصوص اینکه محمد موسوی را در اختیار نداریم.موسوی به دلیل حواشی که در بازی با سایپا بوجود آمد یک جلسه محروم و ۸ میلیون تومان جریمه شد و متاسفانه به دلیل همین محرومیت در بازی مهم و حساس فردا نمی تواند باری ما بازی کند.

وی افزود: ما در بازی فردا عزم خودمان را جزم کرده ایم تا انشاله بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. ما باید از حق میزبانی بهترین استفاده را ببریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. پیام در حال حاضر در رده دوم جدول حضور دارد در شرایطی به مصاف پیکان می رود که این تیم هفته گذشته برد بزرگی را برابر شهرداری ورامین صدرنشین رقم زد البته ما در خانه تیم فوق العاده و قدرتمندی هستیم و سعی داریم به راحتی امتیازی از دست ندهیم. ما هفته گذشته برد شیرینی برابر سایپا کسب کردیم.

سرمربی تیم پیام مشهد با اشاره به اینکه لیگ امسال تیمی از پیش بازنده نیست اظهار داشت: امسال بر خلاف سال های قبل که دو سه تیم بخاطر بازیکنان سرشناس همواره بهترین نتایج را کسب می کردند اما دیگر شاهد چنین لیگی نیستیم. لژیونر شدن برخی ملی پوشان باعث شده تا لیگ امسال متفاوت تر از قبل باشد و بازیکنان با انگیزه بیشتر پا به میدان بگذارند.برای همین ما اصلا نگاه نمی کنیم که حریف مان در چه مرحله ای قرار دارد و یا در بازی قبلی چه تیمی را برنده و یا به چه تیمی باخته است.

قوچان نژاد در ادامه افزود: تیم من تیم جوانی است و به بچه همواره گوشزد می کنم که به خاطر این جایگاه خیلی مغرور نشوند. ما بیاید آهسته و بدون حواشی کارمان را پیش ببریم تا انشاله در نیم فصل دوم هم امتیازهای خوی کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

وی در پاسخ به سئوال "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه در نیم فصل بازیکن برایت قویت تیم جذب می شود اظهار داشت:ببینید ما تیم مان در دقیقه ۹۰ بسته شدو امروز خوشحالیم که با این نتایج توانستیم اعتباری برای ورزش استان خراسان باشیم.حقیقت این است که نیاز داریم که بازیکنی برای تقویت تیم به خدمت بگیریم اما شرایط مالی واقعا اجازه این کار را به ما نمی دهد برای همین تمام سعی مان برای است تا با همین بچه ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.برای همین است که معتقدم برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و نباید ان را از دست بدهیم.

***

در اولین مسابقه سایپا میزبان شهرداری تبریز است . سایپا با توجه به باختی که برابر نماینده مشهد داشت بی شک فردا برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول خواهد جنگید البته نباید فراموش کرد که تیم تبریزی انگیزه زیادی برای خروج از جمع تیم های انتهای جدولی دارد.

در دیگر بازی ، شهردای ارومیه ، میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است . این تیم ارومیه ای در صورت کسب پیروزی، از انتهای جدول فاصله خواهد گرفت. فولاد سیرحان در هفته گذشته مانند شهرداری ارومیه یک برد با ارزش را کسب کرده بود.

در اراک ، شهروند این شهر به مصاف دورنا ارومیه یعنی شاگردان محمد وکیلی می رود. تیمی که فعلا در انتهای جدول قرار دارد و امیدوارند دراین بازی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

تیم صدر جدولی شهرداری ورامین که هفته گذشته برابر پیکان مغلوب شده است قطعا برای دفاع از صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل یک بازی حساس را برابر شهرداری گنبد برگزار خواهد کرد.گنبدی ها هفته قبل در خانه شکست خوردند ،انگیزه زیادی برای کسب برد دارند تا همچنان در جمع تیم های مدعی باقی بمانند.

در آخرین دیدار این هفته خاتم اردکان بعد از بازگشت از رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان مهمان عقاب نهاجا در تهران خواهد بود. این دیدار پیش از این قرار بود روز یکشنبه برگزار شود که به روز جمعه 16 آذرماه موکول شد.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر

چهارشنبه

سایپا تهران – شهرداری تبریز

شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان

شهروند اراک – دورنا ارومیه

شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

پیام خراسان – پیکان تهران

جمعه

عقاب نهاجا – خاتم اردکان

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار