کد خبر: 936952
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به مناسبت سالروز شهادت شهید رکن آبادی
شب گذشته یادواره دانشجویی "سفیر مقاومت " با هدف بزرگداشت شهید رکن ابادی دردانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش جوان‌آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، شامگاه سه شنبه 13 آذرماه یادواره دانشجویی "سفیر مقاومت " به مناسبت بزرگداشت شهید رکن ابادی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به همت کانون دانشجویی تصمیم و اقدام نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها برگزار شد.

این یادواره با حضور دانشجویان،اساتید دانشگاه، دکتر صلاح زواوی - سفیر فلسطین در ایران، سردار حسین یکتا و سردار سعید قاسمی برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامی داشت شهدای فاجعه منا، به ابعاد مختلف این فاجعه پرداخته شد و حاضرین در یادواره خواستار پیگیری جدی تر دیپلماتیک این فاجعه و پاسخ گویی دولت صعودی درباره این فاجعه شدند.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهید رکن آبادی برگزار شد؛ از عوامل سریال "حوالی پاییز" به پاس تهیه این سریال ارزشمند که به بررسی فاجعه منا پرداخته بود، تقدیر گردید.

بر اساس این گزارش، شهید غضنفر رکن آبادی عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و سفیر سابق ایران در بیروت بود که دوم مهرماه سال 94 مصادف با روز عید قربان در فاجعه منا به فیض شهادت رسید.

پیکر شهد رکن آبادی ششم آذرماه سال 94 با حضور گسترده مردم و مسئولان در تهران تشییع و در محل امامزاده پنج تن لویزان به خاک سپرده شد.

یادواره دانشجویی

یادواره دانشجویی

یادواره دانشجویی

یادواره دانشجویی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار