کد خبر: 936964
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
صف‌های خرید سنگین در نماد‌های خودرویی یکی از تاثیرگذارترین نماد‌ها بر رشد شاخص بورس بودند. نماد‌های دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا تا لحظات پایانی کار با صف‌های خرید میلیونی مواجه بود. از سوی دیگر افزایش قیمت کامودیتی‌ها در بازار‌های جهانی باعث رشد‌های اندک در نماد بزرگ گل‌گهر سیرجان بود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۱۵۸.۲۵ واحد افزایش به ۱۶۶ هزار و ۸۵۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۳ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۳۳۶.۷۰ واحد رشد به ۴۸ هزار و ۵۰۵ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۱۸.۴۵ واحد رشد به ۲۷ هزار و ۴۴۱ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۲۴.۲۶ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۳۲۶ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۴۲۵.۴۳ واحد رشد به ۱۷۹ هزار و ۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۰۱۵.۳۹ واحد رشد به ۱۲۳ هزار و ۳۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵۲۴.۴۳ واحد رشد به رقم ۳۳۰ هزار و ۴۲۰ واحد رسید.

نماد کگل، رمپنا، وامید، شپنا. خساپا، حکشتی، خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد شفن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۵.۱۲ واحد رشد به رقم ۱۸۴۴.۶۲ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۲ هزار و ۴۹ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۱۸ میلیون برگ به ارزش ۴۰۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار