کد خبر: 937037
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
10 کتاب صوتی در حوزه زنان و دفاع مقدس رونمایی شد
از ۱۰ عنوان کتاب صوتی با موضوع مشارکت زنان در مقاطع انقلاب اسلامی و نقش آنان در دفاع مقدس در رادیو نمایش رونمایی شد.
محمد صادقی
از ۱۰ عنوان کتاب صوتی با موضوع مشارکت زنان در مقاطع انقلاب اسلامی و نقش آنان در دفاع مقدس در رادیو نمایش رونمایی شد. این آثار با همکاری سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تولید شده است.
در این مراسم، محمدرضا قربانی مدیر رادیو نمایش با اشاره به استقبال از برگزاری مراسم کتاب‌های صوتی در سال گذشته، گفت: با پیگیری خانم مجتهد زاده ریاست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با وجود تعهدی که رادیو نمایش به حوزه دفاع مقدس دارد، کتاب‌های جدید صوتی در خصوص نقش زنان به همت هنرمندان رادیو نمایش تولید و برای ارائه آماده شد. قربانی افزود: نگاه رادیو نمایش به دفاع مقدس، نگاه تقویمی و مناسبتی نیست و این در حالی است که موضوع دفاع مقدس به صورت روزانه و مستمر در جدول پخش رادیو نمایش پوشش داده می‌شود، علاوه بر آن نقش مؤثر زنان و بانوان در مقاطع قبل و بعد از انقلاب همواره مورد تأکید برنامه سازان و هنرمندان این مجموعه است. نقش زنان در دفاع مقدس و استمرار آن تا امروز که به بیان خاطرات همسران شهدای مدافع حرم می‌پردازیم بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم بتوانیم با این آثار الگوی مناسبی به دختران جوان و نوجوان امروز ارائه دهیم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس، تولیدات ما در زمینه کتاب‌های صوتی دفاع مقدس علاوه بر کشور عزیزمان در سایر کشور‌ها معرفی و جهانی شود.
در ادامه این جلسه زهرا کوهساری معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به هنر نیازمند است و ابزار‌های هنری ماندگارترین ابزار ابلاغ پیام هستند، تأکید کرد: هر فرهنگی که در قالب هنر ریخته شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت، برای همین ضرورت آن احساس شد که آثار سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از نسخه‌های مکتوب به کتاب‌های صوتی تبدیل شود که خوشبختانه با همکاری آقای قربانی مدیر کل هنر‌های نمایشی و رادیو نمایش توانستیم همکاری مبنی بر تولید کتاب‌های صوتی را که از سال گذشته آغاز شده ادامه دهیم و امیدواریم طرح محبوبه‌ها که در این خصوص و با توجه به میزان نقش زنان در دفاع مقدس مطرح شده است به نتیجه برسد.
در پایان با حضور مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مسئولان رادیو نمایش از ۱۰ کتاب صوتی در این حوزه رونمایی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار