کد خبر: 937073
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی، گفت: کاهش بروکراسی‌های زائد اداری و تهسیل فرایندها در امور سرمایه گذاری ضروری است.
علی جهانگیری در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت برخی از طرح‌های سرمایه گذاری در استان، اظهار کرد: فضای اقتصادی استان برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم است اما باید همه دست به دست هم دهیم تا فعالان اقتصادی با آرامش خاطر و اطمینان در این استان سرمایه گذاری کنند. 
 
وی با اشاره به نوسانات ارزی در طول ماه‌های اخیر، افزود: بدون شک امروز هرگونه سرمایه گذاری خارجی اگر با شناخت دقیق بازار انجام شود سود آور خواهد بود از این رو ما نیز در راستای حمایت از سرمایه گذاران تلاش می کنیم تا فضا را برای فعالیت فعالان اقتصادی بهبود ببخشیم. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت استفاده از توان مشاوران متخصص مالی توسط سرمایه گذاران، گفت: سرمایه گذاران باید مشاوران متخصص و متعهد مالی در کنار خود داشته باشند از این رو به منظور پیشگیری از اتفاقات و درگیر شدن سرمایه گذاران با مسائل مختلف مالی انتظار می رود انتخاب مشاوران با دقت کافی انجام شود . 
 
وی داشتن برنامه حرکت شفاف توسط فعالان اقتصادی را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان در خدمت سرمایه گذاران است و برای رفع مشکلات موجود تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر