کد خبر: 937115
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
به همت امور بانوان فرمانداری اسلامشهر:
دست‌های مهربان و منش پهلوانی جمعی از ورزشکاران و قهرمانان و تولیدکنندگان خیر و نیکوکار استان تهران به یاری نیازمندان روستا‌های محروم اسلام شهر رسیدند وبااهدای بسته‌های مهربانی دل‌های کوکان این منطقه را شاد کردند.
بهاره عشقی صابر

در روزهایی که هوای شهر ما به دلیل آلودگی حال خوشی ندارد و اقشارمختلف مردم دچار ناراحتی‌های روحی و جسمی مختلف از جمله سوزش چشم، گلو درد ،تنگی نفس و غیره می‌شوند عده‌ای از خیرین با یک حرکت خیرخواهانه سعی کردند تا، حال و هوای دل شان را خوب کنند و با یاری رساندن به همنوعان خود شادی را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.
به همت امور بانوان و جوانان  فرمانداری اسلامشهر ،جمعی از تولید کنندگان و قهرمانان ورزشی کشورمان به همراه سیده فاطمه ذوالقدرنماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی ومسئولین آموزش و پرورش با حضور در مدرسه شهید جعفری روستای سیمون شهرستان اسلامشهر با اهدای بسته های مهربانی شادی های خود را با دانش آموزان این منطقه محروم تقسیم کردند.
دراین مراسم که به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، جمعی از هنرمندان هم با اجرای برنامه های شاد و مفرح سعی کردند، لحظات شادی را برای کودکانی که به همراه والدینشان در محل حاضر بودند خلق نمایند.
توزیع بسته های مهربانی به دست خیرین مهربان که با شور واشتیاق وهمراه با قطرات اشک شوق و شعف بود، بار دیگر حس مهربانی و کمک به همنوع را که از خصوصیات و ویژگی‌های ایرانیان است،نمایان کرد .
این حرکت امروزخیرین نشان داد که یاری رساندن به محرومین جامعه سن و سال و پست و مقام و جنسیت نمی‌شناسد، فقط اراده استوار و گذشت و ایثار می خواهد که خداوند متعال ممکن است به برخی افراد اعطا نکند.
اما کسانی که دستی بر انجام امور خیر دارند به دور از هر نوع نگرش و دیدگاهی و فارغ از جناح بندی های سیاسی و فقط با اعتقاد به جلب رضایت حضرت حق پا درعرصه گذاشته خدمت به خلق و یاری رساندن به همنوع را توفیق الهی و نوعی عبادت می دانند و بس .
انشاءالله که خداوند به همه مردم و مسئولین ما این سعادت را عنایت فرماید تا آنها هم بتوانند در این راه خیرگام بردارند و باری از دوش یگران برداشته وخدمتی به جامعه نمایند، چه خوب است وقتی که در روزهای خوش زندگی در کنار افراد خانواده خود هستیم ،ازکسانی که در نزدیکی پایتخت کشور جمهوری اسلامی ایران و درروستاهای محروم که ،حتی ازکمترین امکانات اولیه زندگی بی بهره اند به سختی روزگارمی گذرانند برای تهیه کمترین امکانات و ملزومات زندگی به سختی دست و پنجه نرم می‌کنند، یادی نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر