کد خبر: 937193
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
توصیه کمیته جست‌وجوی مفقودین به یک بازیگر فعال در اینستاگرام
کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتقاد از انتشار عکس جعلی توسط پرویز پرستویی از این بازیگر خواست تا پیش از انتشار مطلبی از صحت آن مطمئن شود.
محمد صادقی
کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتقاد از انتشار عکس جعلی توسط پرویز پرستویی از این بازیگر خواست تا پیش از انتشار مطلبی از صحت آن مطمئن شود.
چند روز پیش پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش تصویری منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «این عکس در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر در خاکریز‌های منطقه عملیاتی فاو عراق و در بقایای پیکر یک شهید به طرز اعجاب آوری پس از سال‌ها سالم مانده و اکنون توسط مردم محل منطقه پیدا شده که شاید عکس همین پیکر شهید عزیز باشد. انتشار می‌دهم شاید خانواده‌اش زودتر پیدا شود.» انتشار این عکس بازتاب‌های زیادی داشت و در پی آن کمیته جست‌وجوی مفقودین، با انتشار اطلاعیه‌ای، صحت عکس و ادعای مطرح شده درباره آن را تکذیب کرد. در اطلاعیه این کمیته آمده است: «پیرو انتشار تصویری در صفحه اجتماعی یکی از بازیگران کشور در خصوص پیدا شدن تصویری در باران بدین وسیله روابط عمومی کمیته جست‌وجوی مفقودین به اطلاع مردم عزیز می‌رساند، این تصویر مربوط به دو سال پیش می‌باشد که همان زمان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد به هیچ عنوان صحت ندارد و همان ایام هم تکذیب شد ولی متأسفانه رویه ناپسندی شکل گرفته که بعضاً افراد بدون تحقیق و بررسی، اقدام به انتشار اطلاعاتی می‌کنند که جامعه را دچار تشویش و مشکل می‌کند، لذا ضمن رد صحت این تصویر قدیمی، درخواست می‌کنیم از انتشار مطالبی که از صحت آن مطمئن نیستید، جداً خودداری کنید.» پرویز پرستویی از جمله بازیگران سینماست که در اینستاگرام فعال است و معمولاً پست‌های اینستاگرامی وی با حواشی روبه‌رو می‌شود. از جمله یکی از پست‌های وی که چند ماه پیش درباره یکی از زنان بدنام دوران پیش از انقلاب منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت. این رفتار پرستویی انتقاد‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
برخی از نظرات کاربران یک سایت سینمایی درباره فعالیت‌های اینستاگرامی، پرستویی، جالب توجه است. کاربری به نام حجت نوشته است: «این پرویز پرستویی هم دیگه شورشو درآورده... درباره همه چیز و همه کس نظر میده... اینقدر مشغول فضای مجازی شده کلاً یادش رفته بازیگره و... برو همون لس آنجلس تهرانو بازی کن...» کاربر دیگری به نام فاطمه نوشته: «فضای مجازی باعث شده یک عده بی‌سواد فکر کنن خیلی می‌فهمن و تو تمام چیز‌ها نظر میدن» و شخصی با نام کاربری «حمید آقایی» نوشته است: «این عکس و فرم لباسش عراقی است... لابد از طریق بنیاد شهید عراق منتشر شده بود... درست است که سلبریتی ما جهانی است ولی با کمی دقت در نوشته عربی منتشرش نمی‌کرد!»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار