کد خبر: 937224
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان و جنبش دانشجویی نقطه اتکای بزرگی برای ایستادگی در مقابل فشارها هستند.

دکتر نوید دانایی در آستانه روز دانشجو به تحریم ها علیه مردم کشورمان اشاره و اظهار کرد: باید از سرمایه عظیم دانشجویی برای حل مشکلات کشور بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: روز دانشجو فرصتی برای بازنویسی آنچه از 16 آذر 32 تاکنون بر کشور و فضای دانشگاهی گذشته، است و باید از این ظرفیت بهره گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جنبش دانشجویی را یک سرمایه همیشگی برای کشور و نظام ارزیابی و خاطرنشان کرد: باید از این سرمایه ارزشمند حراست و از توان آن در اداره و روند رو به رشد کشور استفاده کرد.

دانایی به سابقه درخشان دانشجویان در انقلاب و جنگ هشت ساله اشاره و تصریح کرد: همین دانشجویان وقتی با پایان دوران دفاع مقدس از جبهه های حق علیه باطل برگشتند به میدان سازندگی آمده و به ساخت کشور کمک کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تحریم های ظالمانه بر علیه ایران به رسالت دانشجویان علوم پزشکی و دیگر دانشجویان اشاره و اضافه کرد: دانشجویان امروز نیز باید با ایفای نقش در جنگی ناخواسته که سلامت و زندگی مردم عادی را نشانه رفته، به میدان مجاهدت و یاری مردم بیایند.

وی گفت: با اتحاد و همدلی و پشتکار باید بکوشیم که این تحریم های ظالمانه کمترین اثر را بر سلامت مردم بگذارد.

وی بر لزوم توجه به طرح تحول سلامت و تداوم این طرح تاکید کرد و افزود: بی تردید طرح تحول سلامت بزرگترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید بوده و همه مردم از مزایای این طرح بزرگ ملی بهره مند شدند لذا انتظار می رود با قوت از اجرای این طرح ملی حمایت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر