کد خبر: 937230
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و نماینده شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: توجه و توسعه درست بخش خصوصی بسیاری از مشکلات توسعه ای کشور را رفع می کند.

محمد وحدتی هلان  در افتتاح بخش آنژیوگرافی و درمان ناباروری بیمارستان بین المللی ولیعصر (عج) تبریز، اظهار داشت: با واگذاری درست بخش های مختلف به بخش خصوصی بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد. 
وی همچنین با اشاره به ضرورت حفظ و ارتقای کیفیت کالا و خدمات بیان کرد: بر این اساس کمیته ای برای تحقق توسعه بخش خصوصی و کیفیت بخشی به خدمات در استانداری تشکیل شود که برای تحقق این مهم نمایندگان مجلس نیز پشتیبانی لازم را خواهند داشت. 
فرماندار شهرستان تبریز نیز در این مراسم گفت: پس از سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی بیش از 348 میلیارد تومان برای توسعه این شهرستان اختصاص یافت. 
علیار راستگو اظهار داشت: از این اعتبار 100 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان تبریز اختصاص یافته که از جمله برای ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی، تجهیز بیمارستان خیرساز، توسعه بیمارستان زنان و زایمان الزهرا و طرح غربالگری سرطان در این شهرستان هزینه می شود. 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این مراسم گفت: تعداد تخت خواب های مصوب برای بیمارستان بین المللی ولیعصر تبریز 300 تخت است که در آینده این تعداد افزایش می یابد.
شهرام دبیری با بیان اینکه بزرگترین بیمارستان بخش خصوصی کشور برای خدمات رسانی به بیماران در تبریز راه اندازی شده است، ادامه داد: افزون بر 800 عمل جراحی در ماه صورت می گیرد که گاه بیش از 20 عمل در روز را شامل می شود. 
وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک، بخش چشم پزشکی نیز در این بیمارستان راه اندازی می شود، گفت: امسال تاکنون حدود 670 بیمار خارجی در بخش های مختلف این بیمارستان پذیرش و درمان شدند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر