کد خبر: 937445
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان اصفهان؛
در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان اصفهان در روز سه‌شنبه 20 آذر 1397، مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش جوان آنلاين، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای گران‌قدر مدافع حرم و شهید بزرگوار محسن حججی و در ادامه‌ی اقدامات خود در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، ارزش‌آفرینی اجتماعی و توسعه‌ی فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور، بزرگ‌ترین مجتمع دانش‌آموزی استان اصفهان را به عنوان هدیه‌ی مقام معظم رهبری به مردم شهیدپرور نجف‌آباد تقدیم می‌کند.
با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد به دست دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یک‌هزار و یک‌صد و یازدهمین پروژه‌ی آموزشی برکت به بهره‌برداری می‌رسد.
برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان ۱۲ کلاسه‌، ساختمان دبیرستان دوره‌ی اول ۹ کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره‌ی دوم ۹ کلاسه است و ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز را دارد، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه‌گذاری شده است.
مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد، از دیگر امکانات جانبی تکمیلی هم‌چون سالن آمفی‌تئاتر، کتاب‌خانه، نمازخانه، سالن ورزشی، فضاهای جانبی، محوطه‌های بازی و ... بهره می‌برد.
در سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان اصفهان، هم‌چنین از یک‌صد فرصت شغلی ایجادشده توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش اژیه‌ی این استان، بهره‌برداری می‌شود.
این کسب‌وکارهای خرد و خانگی در قالب طرح اجتماع‌محور سحاب (سرمایه‌گذاری حمایتی اقتصادی برکت) و در فاز اول این طرح، در زمینه‌ی پرورش دام سبک و شترمرغ، پرورش قارچ و سایر مشاغل ایجاد خواهد شد. اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد این مشاغل بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار