کد خبر: 937701
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب استفاده از ظرفیت قشر دانشجوی انقلابی برای توسعه و رشد منطقه را از جمله مهم‌ترین انتظارات قشر داشجو از استاندار جدید بیان کرد.

محمدصادق نبائی تبریز در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی جامعه مردم این خطه چه خواسته‌ها و انتظاراتی از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی دارند؟، اظهار داشت: انتظارات و درخواست‌های مردم آذربایجان‌شرقی همان درخواست‌هایی است که از استانداران قبلی داشتند که با تدوین برنامه‌های مهم و راهبردی کلید حل مشکلات معیشتی و رفاهی اقشار مختلف مردم و به خصوص حل معضلات اجتماعی، زیرساختی و تولید این استان باشد.

احیا دریاچه ارومیه و توجه به قشر محروم مهمترین مطالبه مردم آذربایجان‌ شرقی از استاندار جدید است

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی، اتمام احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز از جمله مهمترین خواسته مردم دانست و تصریح کرد: این مسیر به لحاظ تردد مسافران و گردشگران زیاد هر ساله شاهد از جان باختن چندین نفر هموطنان و هم استانی‌ها می‌شود که در صورت بهره‌برداری سریع و به موقع از این بزرگراه می‌توان از تلفات جانی چندین صد نفر جلوگیری کرد.

وی، رسیدگی به بافت‌های فرسوده استان را از دیگر مطالبات مردم برشمرد و گفت: باتوجه به قرارگیری استان بر روی کمربند زلزله، انتظار می‌رود تا قبل از وقوع حادثه‌ای تلخ به فکر اصلاح وضعیت موجو باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت بحرانی تولید و کارخانه‌های استان که در واقع همچون گذشته چرخ صنعتی آنها نمی‌ چرخد و موجب اخراج یا تعدیل نیرو می‌شود ، از دیگر مطالبان مردم آذربایجان  از استاندار جدید است.

این فعال دانشجوی استان احیا دریاچه ارومیه را مهمترین مطالبه مردم آذربایجان‌شرقی از استاندار جدید اعلام کرد و یادآور شد: احیای دریاچه ارومیه از مهمترین حوزه‌هایی است که حتما باید عنایت ویژه بر آن داشته باشند که در صورت خشک شدن این نعمت الهی، زندگی میلیون‌ها نفر در این منطقه عملا میسر نخواهد بود.

ایجاد کانال ارتباطی با دانشجویان از مطالبات دانشجویان با استاندار جدید

وی در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به این سوال که شما به عنوان قشر فعال دانشجویی استان آذربایجان شرقی چه خواسته و انتظاراتی از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی دارید؟، خاطر نشان کرد: انتظار قشر دانشجو از استاندار جدید این است که نعمت قشر جوان دانشجوی انقلابی را قدر و با ارزش بدانند و در حوزه‌های مختلف، از تخصص دانشجویان استفاده شود و کانال‌های ارتباطی با دانشجویان همانند نماینده ولی فقیه در استان را داشته باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب اذعان کرد: انتظار دیگر جامع دانشگاهی از مقام عالی استان این است که از دانشگاه‌های استان در زمینه‌های علمی و فرهنگی حمایت‌های دوچندان کنند که هم اینک دانشجویان دانشگاه‌ها در آزمایشگاه‌ ها با کمبودهای بسیار مواجه‌اند همچنین با کمبود اعتبارهای مالی دانشجویان نمی‌توانند اهداف طرح ریزی شده برای اعتلای فرهنگ و علم را تحقق ببخشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر