کد خبر: 937828
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
سکوت وزیر و آینده مبهم نایب‌قهرمان آسیا
قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها، اوضاع پرسپولیس را به‌هم ریخته، به طوری که بازیکنان تیم این‌بار دست به قلم شدند و بیانیه دادند.
دنيا حيدری
قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها، اوضاع پرسپولیس را به‌هم ریخته، به طوری که بازیکنان تیم این‌بار دست به قلم شدند و بیانیه دادند. بازیکنانی که پیشتر تصمیم داشتند در اعتراض به شرایط نامساعد باشگاه از رفتن به اصفهان خودداری کنند، اما با پادرمیانی گرشاسبی منصرف شدند.
نگرانی را می‌توان در چهره تک‌تک بازیکنان پرسپولیس دید، همان‌هایی که ابتدای فصل قرارداد بیشترشان به پایان رسیده بود و این حرف‌های گرشاسبی بود که به ماندن در کنار پرسپولیس و همراهی آن در شرایط سخت دلگرمشان کرد. حالا، اما قانون در خروجی باشگاه را به گرشاسبی نشان داده و همین مسئله باعث نگرانی بازیکنانی شده که آینده خود و تیم را مبهم می‌بینند.

مدیرعامل پرسپولیس برخلاف بسیاری از بازنشسته‌های دیگر برای ماندن به در و دیوار نزد، برعکس او حتی یک مرتبه گفت که خیلی هم از رفتن بدش نمی‌آید، چراکه کار در پرسپولیس بسیار سخت و سنگین است. واقعیت هم همین بود، روزی که بر صندلی مدیریت باشگاه نشست، چیزی حدود ۸۰ پرونده در حال اجرا مقابلش گذاشته شد. اکثر بازیکنان قراردادهایشان تمام شده بود، بسیاری ساز جدایی کوک کرده بودند و این تازه مشکلات کوچکی بود برابر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و پرونده‌ای که طارمی و مدیر قبلی با ندانم کاری برایش باقی گذاشته بودند. گرشاسبی، اما توانست اوضاع را سروسامان دهد و با وجود مشکلات فراوان مالی شرایطی را فراهم کرد که پرسپولیس با موفقیت به کار خود ادامه دهد. حالا با سکوت وزیر که قول داده بود کاری برای ماندن او انجام دهد، گرشاسبی باید برای همیشه پرسپولیس را ترک کند و بعد از عرب که حالا به طور موقت امور را به دست گرفته، شخص دیگری به جای او بنشیند. شرایطی که بازیکنان را بر آن داشته تا دست به قلم شوند و نگرانی‌های خود را در قالب بیانیه به اطلاع هواداران باشگاه برسانند.

زمان زیادی تا پایان نیم‌فصل اول باقی نمانده و بازیکنان که خود را بلاتکلیف می‌دانند، معتقدند که هواداران باید در جریان مشکلات متعدد تیم باشند: «ابتدا باید از مسائل مدیریتی نام ببریم، در کوران مسابقات با تغییر مدیرعامل شرایط ما سخت شد و در حالی که فکر می‌کردیم خیلی زود مسئله مدیریت باشگاه مشخص می‌شود، اما تا امروز همه در بلاتکلیفی هستند و واقعاً مشخص نیست که تکلیف باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد. از طرف دیگر با وجود فرا رسیدن نیم‌فصل، حدود ۱۰ درصد دریافتی داشتیم و این مسئله فشار زیادی به بازیکنان آورده، در حالی که تیم‌هایی که ۱۰، ۱۵ بازیکن جدید گرفته‌اند دریافتی‌هایی به مراتب بیشتر از ما داشته‌اند، اما باشگاه پرسپولیس که در دو پنجره نقل و انتقالات بازیکن نگرفته و شرایط سختی از نظر نیروی انسانی را پشت سر گذاشته، دریافتی بسیار کمتری داشته است.» 
بازیکنان پرسپولیس که پیشتر امیدشان به مدیریت گرشاسبی بود، حالا با کنار گذاشته شدن او نگران آینده هستند و از وزارت ورزش که دست روی دست به تماشا گذاشته و سکوت اختیار کرده، گلایه دارند: «ما (بازیکنان) در این بین با مشکلات تنها هستیم و کسی به داد ما نمی‌رسد. ما مشکلات زیادی داریم و دیگر کارد به استخوانمان رسیده و مردم باید بدانند در چه شرایط سختی قرار داریم..»

گرشاسبی، اما روز گذشته راهی باشگاه پرسپولیس شد. او که دو روز قبل به دلیل بازنشسته بودن و پایان موعد حضورش بر مسند مدیریت پرسپولیس از حضور در باشگاه خودداری کرده بود، دیروز برای انجام اموری که از آن تحت عنوان کار‌های عقب‌افتاده یاد کرد، راهی باشگاه پرسپولیس شد، آن هم در حالی که از روز دوشنبه، ایرج عرب یکی از معاونان باشگاه پشت میز گرشاسبی نشسته و به صورت غیررسمی به عنوان سرپرست پرسپولیس فعالیت‌های خود را آغاز کرده و وزیر ورزش هم که تصور می‌شد به دنبال کار‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است به گفتن این جمله که «با توجه به الزام قانونی که داریم به زودی تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم» اکتفا کرده تا آینده نایب‌قهرمان آسیا همچنان مبهم و نگران‌کننده باشد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار