کد خبر: 937894
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
آیت الله نوری همدانی گفت:بعضی از مسئولان گفتند بعد از برجام ارزانی شد در حالی که چنین نیست مردم از گرانی رنج می‌برند.

جوان آ‌نلاین: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور علما، طلاب و روحانیان در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: مسئولان با مردم با صداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هوشیارند، وعده‌های دروغین به مردم ندهید.

مرجع تقلید بیان کرد: برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌چیز ارزان شد، مردم می‌دانند این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد.

بعضی از مسئولان گفتند بعد از برجام ارزانی شد در حالی که چنین نیست مردم از گرانی رنج میبرند، بامردم صادق باشید اگر خدمت نمیکنید نمک به زخم مردم نزنید.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد:حوزه علمیه و علما در برابر طرح نفوذی «FATF» و «CFT» سکوت نخواهد کرد.

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی با اشاره به طرح «FATF» و «CFT» در مجلس و پیگیری آن از سوی نمایندگان، اضافه کرد: این کنوانسیون‌ها طرحی است که صهیونیست‌ها آن را درست کرده‌اند و می‌خواهند ایران آن را امضا کند، معنایش چیست؟ این یک برنامه غربی، عربی و عبری است، که یهود و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند.

معظم له یادآورشد: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.

وی ادامه داد: «FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، از این‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد، ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌شده است. بهرحال مسئولان مراقب باشند دشمن از طریق این نو کنوانسیون‌ها نفوذ نکند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
آفرین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار