کد خبر: 938210
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
سرپرست مرکز ارتباطات شهرداری تهران در خصوص فرآیند ارسال آثار از سوی خبرنگاران در سومین جشنواره رسانه‌‌های شهری و همچنین فرآیند انتخاب آثار برتر توضیحاتی را ارائه داد.
جوان‌آنلاین: پوریا سوری در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌های شهری، اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار برای سومین جشنواره رسانه‌های شهری از 20 آبان ماه آغاز شد و تا 20 آذرماه ادامه داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای منتهی فراخوان آثار ما شاهد افزایش ارسال آثار بودیم به همین جهت تصمیم گرفته شد ارسال آثار تا 20 دی ماه تمدید شود و رسانه‌های شهری در تهران و همچنین سایر استان‌ها می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌های شهری ارسال کنند.

سرپرست مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: در سال‌های 93 و 94 به ترتیب اولین و دومین دوره جشنواره‌های رسانه‌های شهری برگزار شد و در این دوره از مدیریت شهری حضور مدیریت اصلاح طلبان را در شهر شاهد هستیم تصمیم گرفته شد این جشنواره تفاوت‌هایی با دو دوره قبلی داشته باشد.

سوری ادامه داد: برهمین اساس تلاش می‌شود اقدامات 14 تا 15 ماه مدیریت شهری در قالب خبر گزارش مقاله گردآوری شود و ما نیز بتوانیم پایشی را در اقدامات انجام شده داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این دوره از جشنواره رسانه‌های شهری، رسانه‌های محلی نیز می توانند آثار خودرا در حوزه مدیریت شهری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاوه بر اینکه در این دوره جشنواره اتفاقات مهم و خوبی پیش بینی شده است و در واقع برگزاری جشنواره فرصتی را برای نزدیک شدن خبرنگاران با یکدیگر فراهم می‌کند که علاوه بر برگزاری یک جشنواره و رویداد رسانه‌ای فرصتی فراهم شود تا خبرنگار از رسانه‌های مختلف با یکدیگر آشناتر شوند.

سرپرست مرکز ارتباطات شهرداری تهران افزود: نکته دیگری که در برگزاری جشنواره مورد توجه قرار بگیرد تحرک در بدنه رسانه‌ای در کشور است و این درحالی است که با توجه به تأکید شهردار تهران براهمیت میراث فرهنگی و طبیعی شهر جایزه ویژه را در این بخش پیش بینی کرده‌ایم.

سوری اضافه کرد: روزنامه نگاران حوزه محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و در واقع این جشنواره فرصتی است تا رسانه‌های شهری در سایر شهرستانها نیز در این دوره شرکت کنند و آثار خود را جهت داوری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: در این دوره از جشنواره تلاش شده که از افراد خبره و دبیران متعهد برای داوری آثار استفاده شود و در واقع آثار ارسالی از سوی خبرنگاران در مرحله نخست داوری خواهد شد.

سرپرست مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: در این دوره از جشنواره 9 نفر از داوران برای بررسی آثار ارسال شده از سوی خبرنگاران تعیین شده‌اند و داوران جشنواره از افراد متخصص و از صنف این حوزه هستند.

سوری در خصوص ترکیب هیئت داوران سومین دوره جشنواره رسانه‌های شهری نیز گفت: در همین زمینه با انجمن‌های مختلف صنفی وارد مذاکره شدیم و جلسات زیادی را برگزار کردیم و در واقع داورهای مرحله اول از طریق انجمن صنفی روزنامه‌نگاران معرفی شده‌اند ضمن اینکه در بخشهای دیگر نیز از انجمن عکاسان حوزه طنز نویسان و کاریکاتوریست‌های استفاده شده است.

وی بیان کرد: تا روز چهارشنبه هفته گذشته 450 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌های شهری ارسال شده و همانطور که اعلام شد ارسال آثار از سوی خبرنگاران تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار