کد خبر: 938359
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی مجلس که چندی پیش با توقف خدمات دهی به مراجعان و تعطیلی روبه‌رو شده بود، مجدداً احیا شد.
کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی مجلس که چندی پیش با توقف خدمات دهی به مراجعان و تعطیلی روبه‌رو شده بود، مجدداً احیا شد.
چند ماه پیش بود که کار بخش کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اختلال مواجه و با تصمیمات مسئولان کتابخانه، این بخش با محدودیت خدمات روبه‌رو شده بود که موجب ناراحتی و نگرانی طیف وسیعی از پژوهشگران و علاقه‌مندان به مباحث تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
بعد از این جریان و با محدود شدن عملی خدمات این بخش، دوستان پژوهشگر اقدام به پیگیری ماجرا کردند؛ پیگیری‌هایی که در نهایت به برگزاری جلسه‌ای با ریاست محترم کتابخانه مجلس جناب «حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد» و با حضور جمعی از پژوهشگران تاریخ انجامید.
در این جلسه جناب آقای عماد پس از شنیدن درد دل پژوهشگران و عدم‌رضایت آن‌ها از انتقال بخش زیادی از کتاب‌های تخصصی این بخش به مخزن اصلی، بیان کردند که قدر و ارزش وجود یک بخش تخصصی با موضوع انقلاب اسلامی را می‌دانند و قول همکاری برای احیای این بخش تخصصی و برگشت کتاب‌های آن را دادند. خوشبختانه و بعد از گذشت مدتی ریاست کتابخانه به قول خودشان عمل کردند و بخش زیادی از کتاب‌های تخصصی بخش انقلاب اسلامی به آن برگردانده شده است؛ اتفاقی که موجب شادی مراجعه کنندگان به این بخش را فراهم آورده است، در نهایت اینکه دوباره بخش تخصصی انقلاب اسلامی کتابخانه مجلس شورای اسلامی احیا شده و پذیرای دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار