کد خبر: 938529
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
تحقیقات درباره مرگ مشکوک زن و شوهر جوانی که به خاطر مشکلات مالی به صورت غم انگیزی به زندگی‌شان پایان داده‌اند ادامه دارد.
تحقیقات درباره مرگ مشکوک زن و شوهر جوانی که به خاطر مشکلات مالی به صورت غم انگیزی به زندگی‌شان پایان داده‌اند ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۲۰ شامگاه یک‌شنبه ۲۵‌آذر کارکنان بیمارستانی در شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به مأموران پلیس اطلاع دادند. لحظاتی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۷‌گلبرگ راهی محل شدند. مأموران روی تخت بیمارستان با جسد مرد ۴۱‌ساله‌ای به نام ستار روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت بر اثر مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته است. پس از این بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. تحقیقات تیم جنایی نشان داد ساعتی قبل همسایه‌های مرد فوت شده، پیکر نیمه‌جان او و پیکر نیمه جان همسر ۳۱‌ساله‌اش را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند، اما در نهایت ساعت‌۸ شب مرد جوان فوت کرده و همسرش که حالش به شدت بد است تحت درمان قرار دارد، اما در نهایت او نیز به کام مرگ می‌رود.
همچنین مشخص شد این زن و شوهر که مدتی قبل ازدواج کرده‌اند خانه کوچکی در یکی از خیابان‌های شرقی تهران اجاره کرده و همراه هم زندگی می‌کرده‌اند. در حالی که معاینات تیم پزشکی حکایت از این داشت این زن و شوهر بر اثر مصرف قرص برنج دچار مسمومیت شده‌اند مأموران برای تحقیق سراغ همسایه‌ها رفتند. یکی از همسایه‌ها گفت: «این زن و شوهر مدتی قبل خانه‌ای در همسایگی ما اجاره کردند و زندگی می‌کردند. به گفته همسرش آن‌ها وضع مالی خوبی نداشتند و برای کار خانه‌شان را به تهران آورده بودند. چند ساعت قبل در خانه بودیم که ناگهان زن همسایه با داد و فریاد از ما کمک خواست. وقتی به سراغش رفتیم حال شوهرش بد بود و قادر به حرف زدن نبود که زنش به ما گفت: همراه شوهرش قرص برنج خورده‌اند. همزمان با اینکه آن‌ها را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم، زن همسایه درباره خوردن قرص برنج به ما گفت: «من و همسرم هر دو عاشق هم بودیم. من قبل از ازدواج با او با مرد دیگری ازدواج کرده بودم، اما به خاطر مشکلات اخلاقی که داشت از او طلاق گرفتم و با ستار که مرد خوبی بود ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتیم، اما ستار همیشه از اینکه مشکل مالی داشت افسرده بود تا اینکه امروز به خانه آمد و گفت: قصد دارد با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان دهد. خیلی تلاش کردم او را منصرف کنم، اما فایده‌ای نداشت و او تصمیمش را گرفته بود. از آنجایی که من عاشق او بودم تصمیم گرفتم همراه او به زندگی‌ام پایان دهم، چون زندگی بدون ستار برای من خیلی سخت بود و اصلاً تحمل دوری او را نداشتم. ستار تعدادی قرص برنج خریده بود که پنج‌عددش را خورد و سه عدد من خوردم. ساعتی بعد حال هر دوی ما بد شد که پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با داد و فریاد درخواست کمک کنم تا شما همسایه‌ها زندگی من و همسرم را نجات دهید.» زن جوان پس از اینکه ماجرا را برای ما توضیح داد از هوش رفت و الان هم تحت درمان است.» پس از این مأموران به تحقیقات خود درباره این حادثه غم‌انگیز ادامه دادند تا اینکه دریافتند ساعت‌۱۰‌شب، تنها دو ساعت پس از مرگ مرد جوان همسر او نیز در بیمارستان فوت کرده است. همزمان با انتقال جسد زن و شوهر جوان به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، مأموران تحقیقات خود را درباره مرگ مشکوک زن و شوهر آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار