کد خبر: 938617
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
در دومین روز از برپایی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از کتاب‌های «قصه زندگی من» و «فرهنگ‌شناسی شب یلدا» رونمایی شد.
در دومین روز از برپایی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از کتاب‌های «قصه زندگی من» و «فرهنگ‌شناسی شب یلدا» رونمایی شد.
مراسم رونمایی از کتاب «قصه زندگی من» نوشته شرمین نادری و «فرهنگ‌شناسی شب یلدا» به کوشش علی خانجانی روز گدشته در دومین روز از برپایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد. در این مراسم محمدرضا زمردیان رئیس جشنواره قصه‌گویی، مهتاب کرامتی، لیلی رشیدی، احترام برومند، فرهاد حسن‌زاده، منصور ضابطیان و مصطفی رحماندوست حضور داشتند. مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده ادبیات کودک در ابتدای این مراسم قصه‌ای کوتاه از آثار منتشرنشده خود را خواند. او همچنین درباره کتاب «قصه زندگی من» گفت: این قصه‌ها، قصه زندگی و تجربه‌های زیستی مردم ایران است که مکتوب شده‌اند و این حرکت جای تقدیر دارد. شرمین نادری نویسنده کتاب «قصه زندگی من» در این مراسم با اشاره به انتخاب از بین قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی که تعدادشان بیش از ۱۸۰ قصه بوده است، گفت: کتاب «قصه زندگی من» از بهترین اتفاقات زندگی من بود. امروز نیز یکی از بهترین روز‌های زندگی من به حساب می‌آید چراکه اولین اساتید زندگی‌ام را یک‌جا در کنار هم می‌بینم. او خاطرنشان کرد: این کتاب قصه آدم‌هایی است که به من اعتماد کردند و اجازه دادند تا با روایت من به نگارش درآید. نادری با بیان اینکه این قصه‌ها قابلیت به نگارش درآمدن داشتند و خیلی‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند، گفت: چیزی در سرشت قصه است که وقتی تعریف می‌شود، اتفاق خوبی می‌افتد و سبب همدلی جمعی می‌شود؛ چیزی که الان در کشور خیلی به آن نیاز داریم تا از فرهنگ، رنج‌ها و شادی‌های یکدیگر مطلع شویم. او در پایان سخنانش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این دلیل که اجازه داد این قصه‌ها به روایت قصه‌ای تبدیل شوند، تشکر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار