کد خبر: 938873
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
گزارش «جوان آنلاین» از داغ شدن هشتک #درازهی_استعفا در توئیتر
با داغ شدن هشتک #درازهی_استعفا در شبکه‌های اجتماعی، یکی از کاربران توئیتر در صفحه خود نوشت: «هر دقیقه وقت مجلس بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌ارزد اگر ۴۰ دقیقه وقت مجلس به خاطر رفتار توهین آمیز نماینده سراوان هدر رفته باشد، تا الان ملت شریف ایران، یک میلیاردو دویست میلیون تومان به خاطر این موضوع هزینه داده است.»
سرویس سیاسی جوان آنلاین: همه چیز از یک فیلم چند ثانیه‌ای شروع شد. فیلمی که باعث شد تا موقعیت و اعتبار نماینده سراوان خدشه‌دار شود. در این فیلم محمدباسط درازهی به یک کارمند گمرک آمرانه دستور می‌دهد که کارمند به او می‌گوید: «ما از شما دستور نمی‌گیریم.» در پی این جواب، درازهی با ادبیات زشتی به کارمند توهین می‌کند، تا جایی که یک فرد حاضر در صحنه هم عصبانی می‌شود و او را از گمرک بیرون می‌کند. محمد باسط درازهی که پس از انتشار این فیلم تصور می‌کرد با چند جوابیه و ادعا می‌تواند همه چیز را به‌نفع خود تمام و یک کارمند و یک شهروند را قربانی رفتار توهین‌آمیز خودش کند، اما عموم مردم و فضای مجازی استعفا یا عزل او را می‌خواهند و این موضوع به‌جایی رسیده که هشتک #درازهی_استعفا به یکی از هشتک‌های داغ توئیتر تبدیل شده است. در ادامه برخی از این توئیت‌ها را می‌خوانید:

وحید پروگ:
ما خواهان برخورد قاطع با #نماینده_سراوان به علت #فحاشی به کارمند گمرک هستیم. برای ایشان باید حداکثر مجازات ممکن در نظر گرفته شود. از این قضیه نباید گذشت. به قول خود #درازهی اگر کوتاه بیاییم فردا نوبت ما خواهد بود.

محمدرضا شاهمرادی:
چرا #درازهی نماینده مردم شریف سراوان درباره علت حضورش در گمرک سخنی به زبان نمی‌آورد؟ آیا صحت دارد برای ترخیص خودرو به گمرک مراجعه کرده بود؟ #درازهی_استعفا

سعید سعادتی:
به عنوان یک وکیل دادگستری حاضرم به صورت رایگان و با افتخار وکالت #محمد_بهنیا کارمند شریف گمرک و دوست #کاپشن_مشکی رو در صورت بروز هر نوع مشکلی برایشان بر عهده بگیرم...

پدرام:
هر دقیقه وقت مجلس بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌ارزد اگر ۴۰ دقیقه وقت مجلس به خاطر یک جمله نماینده سراوان هدر رفته باشد، تا الان ملت شریف ایران، یک میلیاردو دویست میلیون تومان به خاطر «تو ... خوردی که از من دستور نمی‌گیری» هزینه داده است.

علی مختارزاده:
اگر اجازه دارم عرض می‌کنم: «هیچ کدام از آن‌ها که در بهارستان هستند نماینده من نیستند هیچ کدام»

سیدمحمد:
این‌ها بعد یه مدت تموم میشه، ولی فقط الزایمر نگیریم و تو انتخابات حواسمون جمع باشه
فقط می‌تونم بگم عجل لولیک الفرج #درازهی_استعفا

مالکوم ایکس:
در گناهکار بودن نماینده هتاک شکی نیست، گناه بزرگ‌تر را نمایندگانی انجام دادند که از او حمایت کردند

داوید دارک:
کسی هست که سر زده به گمرک سر میزنه، ولی خبر از مدارس استان خودش نداره که بچه‌های طفل معصوم تو زاهدان تو چه وضعتی هستن! #نماینده‌_سراوان #درازهی_استعفا

صادق نیکو:
با فشار افکارعمومی؛ هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان #محمد_بهنیا رو تبرئه کرد تا پرونده #نماینده_سراوان هم مختومه بشه! اما برای ما هنوز مختومه نشده! آقای #درازهی مگه نگفتی اگر کارمند و رییس گمرک اخراج نشن استعفا میدی؟ خب استعفا بده! منتظریم!

امیرعباس امامی:
هشتک #درازهی_استعفا مطالبه خوبی نیست! باید #لغو_اعتبارنامه_درازهی ترند و پیگیر بشه تا حصول نتیجه!

ایتالو:
#درازهی بداند که ما هم تا عزل یا استعفایش ایستادیم! باید بدانیم در گمرک چه میخواستی؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
با سلام و احترام لطفا تا استعفاي اين نماينده پيش برويد تا ديگر هيچ نماينده ای جرات نكند دستور خلاف عرف وبدهد.
با تشكر و درود بر ملت شريف ايران
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
از نمایندگانی که ..... چه توقعی دارید وای برما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار