کد خبر: 939621
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ای که سرانه کتاب آن بالا باشد سرانه خشونت و رفتارهای ناشایست آن پایین و جامعه‌ای بالنده است.

سید جواد ساداتی نژاد، در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، در مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان گفت: با افزایش سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی و افزودن کتاب در سبد خانوار روی فرزندان سرمایه گذاری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در کاشان همه چیز به دست مردم سپرده شده است گفت: تشکیل بنیاد کتاب و کتابخوانی نیز می تواند با حمایت مردمی خدمات خوبی در این حوزه انجام دهد.
به گفته وی، وجود علمایی چون ملامحسن فیض کاشانی و ملا حبیب الله شریف که ۳۰۰ کتاب را در شرایط آن روزگار نوشتند از اصالت ها و ریشه های فرهنگی کاشان و افتخار همگان است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی،با تقدیر از قادر آشنا مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این اتفاق فرهنگی رویدادی خوشایند و شایسته کاشان است که استمرار آن ضروری است.
ساداتی نژاد، با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری این نمایشگاه بویژه وزارتخانه گفت: برپایی این نمایشگاه با حمایت و همکاری تمامی عوامل در شهرستان، استان و وزارتخانه میسر شد که تلاش همه قابل تقدیر است.
وی در پایان با تاکید بر تبیین اصالت اصیل فرهنگ و تمدن کاشان برای نسل جوان بویژه در مدارس گفت: سرمایه گذاری روی نسل مولد آینده سرمایه‌گذاری در حفظ و استمرار فرهنگ است.
شایان ذکر است: سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، بانک شهر، شهرداری کاشان و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان از پنجم الی یازدهم دیماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مصلای مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) برگزار می شود.
بیش از 63 هزار عنوان کتاب از 276 ناشر و نمایندگی در این نمایشگاه استانی کتاب و سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان عرضه شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
کاشان شهر دارالمونین است، کتاب خوانی وظیفه ی ملی است و انسان کتاب خوان و با تهذیب، خداشناسی را بهتر می فهمد و کشوری که خداشناسی آن را فراگیرد، پیشرفت می کند
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
کاشان شهر دارالمونین است، کتاب خوانی وظیفه ی ملی است و انسان کتاب خوان و با تهذیب، خداشناسی را بهتر می فهمد و کشوری که خداشناسی آن را فراگیرد، پیشرفت می کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر