کد خبر: 940509
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد:
از ابتدای سال جاری ۵۰۵ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان آذربایجان‌غربی ساخته شده که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

عزیز سهندی، با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان، گفت: از ابتدای سال جاری ۵۰۵ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان آذربایجان‌غربی ساخته شده که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

وی، ادامه داد: از ۵۰۵ مسکن مددجویی ساخته شده در آذربایجان‌غربی،  ۱۵۹ واحد در شهرها و ۳۴۶ واحد در روستاهای محروم استان احداث شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: به منظور ساخت این تعداد مسکن مددجویی شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی، ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات هزینه شده است.

وی، با اشاره به خرید، مرمت و مقاوم سازی خانه های  مددجویی، بیان کرد: در سالجاری ۵۵ مسکن برای مددجویان آذربایجان‌غربی خریداری شده و همچنین دو هزار و ۷۱۵ مورد تعمیر، بازسازی و مقاوم سازی انجام شده است.

سهندی، افزود: هم اکنون ۲۸۲ مسکن در آذربایجان‌غربی در دست احداث بوده و کمیته امداد در تلاش است تا پایان سال جاری، این مساکن را  به مددجویان تحویل دهد.

وی، با اشاره به تعداد خانوار فاقد مسکن در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بر اساس آخرین نیاز سنجی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۶۰۳ خانوار تحت حمایت در استان  فاقد مسکن بوده و از این تعداد یک هزار و ۸۳۴ مسکن شهری و دو هزار و ۷۶۹ مسکن در روستاهای آذربایجان ‌غربی نیاز به احداث است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، بیان کرد: در جهت تامین مسکن مقاوم برای مددجویان در بخش شهری از ظرفیت مساکن مهر فاقد متقاضی در استان استفاده خواهد شد و همچنین در بخش مسکن روستایی نیز با همکاری سپاه شهدا تعداد یکهزار مسکن روستایی در مناطق محروم و مرزی در دست احداث است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر