کد خبر: 940570
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
معاون اقتصادی استاندار در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان‌غربی قیمت نهایی هر کیلو مرغ در آذربایجان غربی 12 هزار تومان اعلام کرد.

رضا حسینی در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار داشت: پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها ضروری است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار، تامین به موقع کالاهای اساسی و موردنیاز مردم  است، لذا مصوبات این ستاد که در راستای تامین منافع عمومی است باید اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان‌غربی به این موضوع که زمان زیادی تا آغاز سال جدید نمانده است، افزود: تأمین به‌موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنها انجام می‌شود و همه ما باید پیگیر آن باشیم که این مهم به نحو مطلوبی صورت بگیرد.

حسینی کنترل قیمت مرغ در آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان، از قطب‌های تولید گوشت مرغ در کشور است و قیمت مرغ در این استان نباید گران‌تر از سایر استان ها باشد، هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان باید به قیمت حداکثر 12 هزار تومان عرضه شود و با فروشندگانی که این سقف را رعایت نکنند برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی افزود: برای مدیریت و تنظیم هر چه بهتر بازار از جمله اصلاح قیمت مرغ در استان، بدنبال اخذ اختیاراتی از ستاد تنظیم بازار کشور هستیم تا بر اساس این اختیارات، بتوانیم با توجه به ظرفیت‌ها و شرایط مناسب برای استان تصمیم گیری کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان‌غربی در ادامه به موضوع  تشدید فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی  برای بهبود هر چه بیشتر فضای رقابتی و قیمت گذاری کسبه در شهرستان‌ها تاکید و عنوان  کرد: در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان نظارت و بازرسی دقیق و کاملی را  بر واحدهای صنفی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر، کالاهای  مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بتوانند فراهم کنند.

حسینی به برگزاری جلسه اختصاصی تامین اقلام شب عید در روزهای آتی اشاره کرد وافزود:  تأمین مایحتاج شب عید و توزیع به‌موقع آن در استان‌، امری مهم و ضروری است که باید دستگاه‌های مرتبط ضمن برنامه‌ریزی و ساماندهی گام‌های مثبت را در این امر برداشته و با بهره‌گیری از تجارب گذشته خلل‌های به وجود آمده را رفع کنند و نگذارند که  مردم در راه فراهم سازی مایحتاج خود هم در روزهای پایانی سال و هم در تمام روزهای سال با مشکلی روبرو شوند و در همین راستا جلسه‌ای اختصاصی در روزهای آتی  برای موضوع تامین سیب شب عید برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر