کد خبر: 940642
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳
مقرر شده فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در بهمن ماه امسال به همراه باغ موزه‌های پنج استان دیگر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری برسد.
سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در اراک با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی این طرح در چهار ماه اخیر به شرایط قابل قبولی رسیده و اگر با سرعت پیش رود، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی مقرر شده، محقق می‌شود. وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح پیمانکاران و بخش خصوصی حمایت‌های جدی داشته‌اند که جای تقدیر دارد. آقازاده اظهار داشت: سپاه روح الله استان مرکزی نیز در راستای اجرای این طرح تمام امکانات خود را به کار گرفته و در مجموع استان برای تکمیل این طرح همه توان خود را به کار گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: انتظار است شهرداری همه تلاش خود را برای اجرای فضای سبز دو قطعه پیش‌بینی شده تا پایان دی ماه جاری به کار گیرد. استاندار مرکزی اضافه کرد: تلاش شود افزایش تیم‌های اجرایی برای تکمیل کف پوش‌ها و کانال مجموعه نیز تا پایان دی ماه جاری صورت گیرد. فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تلاش‌های زیادی برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس این استان صورت گرفته و این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود. سردار «محسن کریمی» افزود: باغ موزه دفاع مقدس یکی از جانمایی‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است. وی بیان کرد: همه تلاش‌ها برای برگزاری مطلوب این کنگره با رعایت قناعت و صرفه جویی در امور نیز به کار گرفته شده و سعی شده در برگزاری آن بیشتر از مشارکت بخش خصوصی و مردم بهره‌گیری کرد. فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امور فرهنگی هزینه بر است و هر چه در این بخش سرمایه‌گذاری شود، جا برای کار کردن وجود دارد. سردار کریمی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه در سایه بی‌توجهی به مسائل فرهنگی ایجاد شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار