کد خبر: 940814
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: موضوع بیمه تکمیلی درمانی ایثارگران باید به‌خوبی مدیریت شود تا خللی در ارائه خدمات به آن‌ها صورت نگیرد و در این مسیر از مجموعه بیمه مرکزی نیز انتظار حمایت، کمک و ارائه رهنمود داریم.
 
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 15 دی‌ماه در دیدار با دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به سابقه فعالیت‌های شرکت بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار گرفته است و همچنان گام‌های خوبی برداشته می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران با شرکت بیمه دی گفت: در چند سال گذشته قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با شرکت بیمه ایران منعقد می‌شد، اما سال گذشته این شرکت در مناقصه بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شرکت نکرد و شرکت بیمه دی برنده این مناقصه شد که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، سال خوبی را در ارائه خدمات به ایثارگران سپری کرد.
معاون رییس جمهور ادامه داد: قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در مهرماه هر سال منعقد می‌شود و در سال جاری بر اساس قانون و مصوبه هیئت دولت، بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته در دستگاه‌ها به غیر از جانبازان 70 درصد به خود دستگاه‌ها واگذار شد و سایر ایثارگران همچنان از پوشش بیمه‌ای بنیاد و شرکت بیمه دی برخوردار هستند. در حال حاضر 183 دستگاه و نهاد مختلف نیز قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران مجموعه خود را با شرکت بیمه دی امضا کرده‌اند تا این عزیزان نیز از خدمات بیمه‌ای این شرکت برخوردار باشند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در ابتدای سال جاری 2 حوزه درمان و اشتغال ایثارگران به عنوان دغدغه‌های اصلی بنیاد در نظر گرفته شده است افزود: در حوزه درمان به دلیل افزایش سن ایثارگران نیاز به توجه خاصی در حوزه خدمات درمانی هستیم تا حداقل بتوانیم دردها و آلام جسمی این عزیزان را کاهش دهیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد فضای آرامش در بنیاد گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر فضا و تعامل مطلوبی در بین ایثارگران و بنیاد ایجاد شده و میزان مراجعات حضوری این عزیزان به بنیاد شهید و امور ایثارگران کاهش بسیار زیادی داشته است و موضوع بیمه درمانی این عزیزان نیز باید به‌خوبی مدیریت شود تا خللی در ارائه خدمات به آن‌ها صورت نگیرد و آرامش به وجود آمده دچار مشکل نشود و در این مسیر از مجموعه بیمه مرکزی نیز انتظار حمایت، کمک و ارائه رهنمود داریم تا شرکت بیمه دی که در واقع به خود ایثارگران تعلق دارد بتواند به‌خوبی وظایف خود را انجام دهد.
غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی نیز در این دیدار تأکید کرد: نگاه مجموعه بیمه مرکزی به بیمه ایثارگران نگاهی ملی است، زیرا پایداری و قدرت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و فداکاری‌های جانبازان و آزادگان است و همه ما وظیفه داریم در حد توان به این عزیزان خدمت کنیم.
وی افزود: امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران با شرکت بیمه دی اقدام خوبی بود زیرا به دلیل وجود ارتباط بین مجموعه بنیاد و این شرکت بسیاری از امور به آسانی انجام می‌شود. خوشبختانه شرکت بیمه دی شرایط مناسبی دارد و در بازدیدی که از این مجموعه داشتم با مجموعه‌ای از نیروهای جوان و با انرژی و همچنین هیئت مدیره و مدیرعاملی فعال روبرو شدم.
سلیمانی تأکید کرد: مدیریت پروژه بزرگ قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران توسط شرکت بیمه دی نشان دهنده توانایی‌های این مجموعه است و می‌تواند زمینه تخصصی شدن فعالیت‌های این شرکت در این‌گونه بیمه‌ها را فراهم کند.
محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه خوبی از سوی بیمه مرکزی به بیمه دی وجود دارد گفت: این نگاه و حسن توجه به دلیل تعلق مجموعه دی به ایثارگران است و رویکردهای ما نیز با این مجموعه همواره تعاملی بوده است.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همواره موضوع درمان ایثارگران بوده است و حمایت‌های ایشان در بحث بیمه ایثارگران از مجموعه بیمه دی باعث قوت قلب و دلگرمی مجموعه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار