کد خبر: 940943
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
همت و تلاش ما باید بر این باشد که بازدیدکنندگان تصویر درست، روشن و امیدوار کننده در ذهن شان شکل بگیرد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی امروزه عزت و افتخار ایرانیان و مسلمانان را بیش از گذشته در معرض دید قرار داده است اما همواره دشمن تلاش می کند انقلاب اسلامی را به بن بست بکشاند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ دکتر علی اصغر امروز 16 دی ماه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه چهل سال دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: ما همه ساله نیازمند آن هستیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را که برای مردم، جهان اسلام، منطقه و حتی جهان ایجاد کرده برای خودمان، نسل جوان و کسانی که به انقلاب اسلامی علاقه دارند، بازخوانی کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در یک تراز بالایی از ظرفیت های سیاسی، اجتماعی و بین المللی قرار داریم و انقلاب اسلامی همچون خورشید در جهان می درخشد.

دکتر جعفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرصت های فوق العاده ای را برای جهان اسلام فراهم کرد، افزود: انقلاب اسلامی امروزه عزت و افتخار ایرانیان و مسلمانان را بیش از گذشته در معرض دید قرار داده است اما همواره دشمن تلاش می کند انقلاب اسلامی را به بن بست بکشاند.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب، دعای شهدا و خانواده هایشان و همچنین ایثارگران در گردنه های مختلف در چهل سال گذشته یاری کننده بوده است از این رو از این گردنه هم عبور خواهیم کرد و امیدواریم با ناامیدی بیشتر دشمن همراه باشد.

وی اظهار کرد: قرار است نمایشگاهی در تراز چهل سالگی انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح برگزار کنیم و بنا نیست گزارش عملکرد دستگاه ها را ارائه کنیم بلکه به دنبال آن هستیم که قله های توفیق نیروهای مسلح را در این چهل سال نشان دهیم.

دکتر جعفری با بیان اینکه در مجموع قرار است این نمایشگاه چهل قله و فراز ویژه انقلاب اسلامی را در کتابچه ای و یا در ظرفیت رسانه ای دیگر ارائه دهد، گفت: همت و تلاش ما باید بر این باشد که بازدیدکنندگان تصویر درست، روشن و امیدوار کننده در ذهن شان شکل بگیرد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: باید در این نمایشگاه اطلاعات دقیق و مستند باشد زیرا خبرنگاران و محقیقن در این نمایشگاه حضور می یابند و تاکید همه عزیزان بر این بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار