کد خبر: 940991
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
وزیر ارشاد در جشنواره جایزه فیروزه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» معرفی کرده‌اند و استفاده از کالای ایرانی یکی از موارد لازم برای تحقق این شعار است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی چهارمین جشنواره جایزه فیروزه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» معرفی کرده‌اند و استفاده از کالای ایرانی یکی از موارد لازم برای تحقق این شعار است.
سیدعباس صالحی با تأکید بر این مطلب افزود: کالای ایرانی با دو تفسیر برداشت می‌شود، در تفسیر عام کالایی که در ایران تولید می‌شود و حمایت از این بخش بسیار مهم است، زیرا از یک سو با اشتغال مرتبط است و از سوی دیگر رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند و درآمد ملی را بالا می‌برد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: استفاده از کالای ایرانی امنیت ملی را افزایش می‌دهد، از این رو حمایت از آن بسیار مهم است. صالحی یادآور شد: در تفسیر دیگر کالای ایرانی با روح ایرانی خلق می‌شود. اعتقاد ما بر این است که روح ایرانی در طول تاریخ هزاران ساله ممتد بوده است، این روح خود را در کالا‌های ایرانی هم نشان داده و در واقع روح ایرانی ترکیبی از لطافت و ظرافت به همراه صلابت است. وی خاطرنشان کرد: برخی ملت‌ها کالا‌های سخت می‌سازند، اما ایرانی روح صلابت و ظرافت را در کالا‌های خود عجین دارد، بنابراین ایرانی همیشه کالایی ظریف، اما محکم ساخته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار