کد خبر: 941453
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
طی 48 ساعت گذشته؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 843 مسافر طی 48 ساعت گذشته در جاده های استان توسط این جمعیت خبرداد.

رضا مسافر با بیان این مطلب، اظهارداشت: در 48ساعت گذشته 241 خودرو در 6 محور استان دچار حادثه شده بودند که امدادرسانی به این حادثه دیده ها انجام شد.

وی، افزود: نقده از پایگاه یئدی گوز 118خودرو گرفتار وجود داشته که به 379 نفر امدادرسانی شده و بیشترین امدادرسانی در 2 روز گذشته را داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی، ابراز کرد: همچنین عین الروم و پایگاه آغ بلاغ 69 خودرو گرفتار به 205 نفر حادثه دیده امدادرسانی شده و پس از آن تکاب گردنه مایین بلاغ به 49 خودرو گرفتارو 229 حادثه دیده امدادرسانی شده است.

وی، تصریح کرد: محور سردشت ـ بانه و مهاباد به سردشت نیز جمعا 5 خودرو گرفتار با 16 حادثه وجود داشت که کمک رسانی ها توسط این جمعیت انجام شد.

مسافر، تاکید کرد: در این 6 محور 20 تیم امدادی متشکل از 52 نفر داوطلب و 15 نفر پرسنا حضور داشته اند که مصدوم وجود نداشته اما 2 نفردر عین الروم به مراکز درمانی منتقل شده و 10 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

وی، با بیان اینکه 6 دستگاه آمبولانس و 4 دستگاه کمک دار در این امدادرسانی ها حضور داشته، عنوان کرد: در کل 43 مورد انواع اقلام غذایی در بین حادثه دیده ها توزیع شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر