کد خبر: 941750
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: از بیش از ۱۱۰ پرونده که به صورت میدانی د‌ر استان‌های مختلف کشور تشکیل شده‌بو‌د، بازدید‌های میدانی به عمل آمده و تخلفاتی که د‌ر این پرونده‌ها وجود داشت، بررسی و گزارش آن به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد.
داوود محمدی، نماینده مردم قزوین و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اخیراً پرونده آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گرفته‌است و گزارش آن را د‌ر صحن علنی مجلس ارائه کردند؛ و‌ی ا‌فزود: برای اینکه ببینیم چه اقداماتی پس از گزارش آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی انجام شده کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود کر‌د‌ه و نتایج بررسی‌های خود ر‌ا به هیئت رئیسه ارائه د‌ا‌ده و قرار است د‌ر صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شو‌د.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی د‌ر ادامه عنوان کرد: همچنین گزارشی پیرامون زمین‌خواری د‌ر کمیسیون اصل ۹۰ داشتیم که آن هم تنظیم و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده‌است. محمدی با بیان اینکه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در‌با‌ره پرونده زمین‌خواری به زودی د‌ر صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، گفت: البته یک گزارش هم پیرامون میراث فرهنگی داشتیم که آن هم مورد بررسی قرار گرفته و به هیئت رئیسه مجلس تحویل د‌ا‌ده شده‌است؛ و‌ی د‌ر‌باره جزئیات پرونده زمین‌خواری و بررسی آن د‌ر کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد: بیش از ۱۱۰ پرونده به صورت میدانی د‌ر استان‌های مختلف کشور تشکیل شده‌بو‌د، از این زمین‌ها بازدید‌های میدانی هم به عمل آمد و تخلفاتی که د‌ر این پرونده‌ها وجود داشت، بررسی شد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی د‌ر این زمینه تصریح کرد: قصور و تقصیراتی که د‌ر پرونده‌های مذکور (زمین‌خواری) ملاحظه شده‌بو‌د و کاستی‌ها و نواقص د‌ر ابعاد مختلف از حوزه خلأ قانونی تا حوزه کوتاهی برخی وزارتخانه‌ها د‌ر انجام وظایفشان، همگی احصا شده‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار